اعضای تیم استقلال برای برگزاری نخستین بازی خود در فصل جدید به آبادان سفر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ با انتشار نامه‌ای به باشگاه صنعت نفت اعلام کرد در ورزشگاه تختی میزبان استقلال هستند.
علیرضا رضایی همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد و به نظر می‌رسد آبی پوشان با 4 دروازه‌بان لیگ را شروع کنند.
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال و کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم‌های دیگر به خوبی خود را آماده کرده‌اند اما آبی پوشان هیچ قدم مثبتی برنداشتند گفت: نباید از این تیم انتظار معجزه داشت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شروع لیگ را برای آبی پوشان با یک تجربه تلخ همراه دانست و گفت: بی ثباتی که در مدیریت این باشگاه وجود داشت لطمه بزرگی به تیم زد.
پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فاصله یک هفته مانده به اولین بازی خود در لیگ تمریناتشان را از سر گرفتند.
پس از جدایی مهدی قایدی و محمد محبی، مصدومیت رضا میرزایی و پیوستن حسین‌زاده به تراکتور، به احتمال فراوان یامگا در کنار مهرداد محمدی مهاجمان کناری استقلال خواهند بود.
خط حمله پرستاره استقلال در لیگ بیست و سوم خالی از بازیکن شده و جواد نکونام دغدغه‌های زیادی در این خصوص دارد.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد کار خود را شروع کرده؛ او امیدوار است در لیگ بیست و سوم دوران اوج خود را تکرار کند.
بازیکنان تیم استقلال معتقد هستند فقط مربیان تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده اند و اتفاق جدیدی برای این تیم نیفتاده است.
با اعلام برنامه کامل بیست و سومین دوره لیگ برتر، استقلال کارش را در آبادان آغاز می کند و در تهران به پایان می رساد.
به احتمال فراوان روزبه چشمی لیگ بیست و سوم را در قامت یک مدافع وسط شروع خواهد کرد.
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برنامه آماده سازی این تیم را به باشگاه اعلام کرد.
کوین یامگا در لیگ بیست و سوم هم به عنوان مدافع در استقلال شروع به کار خواهد کرد.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از دیدار با پیکان در هفته بیستم لیگ برتر تمرینات تیمش را به مدت 48 ساعت تعطیل کرد.
سپاهان و استقلال یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران را در شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهند کرد.
لیگ بیست و دوم همزمان با پایان خدمت سربازی یزدانی و مرادمند شروع شد اما این دو بازیکن چند هفته دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ساپینتو رسیدند.
هوادار تهران در دو هفته ابتدایی لیگ تیم سرسختی نشان داده و با کسب چهار امتیاز یکی از بهترین تیم‌ها در شروع لیگ بوده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نتوانست شروع خوبی در لیگ بیست و دوم داشته باشد گفت: باخت این تیم برابر سپاهان تجربه خوبی برای آبی پوشان خواهد شد.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!
پیشکسوت آبی پوشان گفت: پیروزی بر سپاهان از این نظر برای استقلال اهمیت دارد که آنها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود نیاز به شروعی طوفانی در لیگ دارند.
صالح حردانی مدافع تیم فوتبال استقلال در جریان بازی تدارکاتی این تیم برابر هوادار مصدوم شد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا شروع فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنان و کادر فنی تیمش درخواست کرده است مصاحبه‌ای انجام ندهند تا فضا برای آبی‌های پایتخت به آرامی پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ