یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
فرمانده گارد ساحلی یمن اعلام کرد که در صورت نزدیک‌شدن نظامیان آمریکایی به آب‌های منطقه‌ای یمن، نیروهای گارد ساحلی این کشور برای انجام اقدامات بازدارنده و واکنش به هرگونه تعرض آماده هستند.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، هرگونه «مسدودسازی» یا «پالایش» پلتفرم‌های فضای مجازی‌را به عهده «مرکز ملی فضای مجازی» گذاشته است. محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق بررسی‌کننده لایحه برنامه هفتم توسعه که این موضوع را توضیح داده، می‌گوید: هدف از این مصوبه این بوده که «دیگر شاهد نباشیم که دستگاه‌های مختلف بخواهند تصمیماتی را خلاف این سند بگیرند.»
منابع آمریکایی از تحرکات رئیس موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو خبر می‌دهند.
نظامیان ارتش آمریکا، یک کاروان جدید متشکل از ۳۰ خودرو باری سنگین را با حمایت زره‌پوش‌های آمریکایی و خودروهای متعلق به شبه‌نظامیان قسد، از داخل خاک عراق روانه اراضی اشغالی سوریه کردند.
نماینده دائم کره شمالی در سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از تحرکات نظامی آمریکا در شبه جزیره کره، اعلام کرد که واشنگتن با استقرار تسلیحات اتمی جدید در کره جنوبی شرایط را به سمت تنش می‌برد.
با وجود قطعنامه‌های سازمان ملل متحد جهت ممانعت از اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم، تحرکات جدیدی را در این منطقه صورت داده است.
ارتش کره شمالی با تحریک‌آمیز خواندن تحرکات زیردریایی هسته‌ای آمریکا در اطراف سواحل شبه جزیره کره به واشنگتن هشدار داد که این اقدامات شرایط جنگ هسته‌ای را در وضعیت آستانه‌ای قرار می‌دهد.
برخی منابع به دلایل تحرکات ساعات گذشته شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا در حومه شمالی و شرقی دیرالزور پرداختند.
در تابستان داغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، گزینه های جذاب و آشنایی روی میز جواد نکونام قرار دارند و استقلالی ها به دنبال جذب آنها هستند.
پس از تشدید تحرکات داعش در کرکوک عراق، رئیس ستاد ارتش این کشور در راس هیئت امنیتی به استان رفته است.
مدیران باشگاه پیکان به دنبال فردی برای سرمربیگری تیم خود می‌گردند که فلسفه همیشگی این باشگاه را ادامه بدهد و با شرایط بودجه‌ای مجموعه کنار بیاید.
ماندهان آمریکایی در این جلسه از نیروهای صنادید خواستند تا با هماهنگی شبه‌نظامیان تروریستی موسوم به «ارتش آزاد سوریه» در منطقه التنف واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن همکاری کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحرکات منطقه ‌ای رژیم صهیونیستی از دیدگان نافذ جمهوری اسلامی ایران پنهان نیست.
تصاویر ماهواره‌ای ثبت شده نشان می‌دهند که یک منطقه ساحلی در نزدیکی ایستگاه پرتاب ماهواره "سوها" واقع در استان پیونگان شمالی که پیشتر برای اهداف کشاورزی استفاده می‌شد، ظاهرا در حال ساخت‌وساز است.
بارسلونا هفته هاست تلاش برای بازگشت لیونل مسی به نوکمپ را آغاز کرده است.
تحلیلگر امنیتی عراقی از تحرکات نظامیان آمریکایی در نوار مرزی این کشور با سوریه و جابه‌جایی عناصر داعش خبر داد.
برخی تحلیلگران می‌گویند، اقدامات دیپلماتیک عربستان می‌تواند موجب ایجاد دوباره پویایی در منطقه شود، زیرا پس از چند سال جنگ نیابتی، به نظر می‌رسد که عربستان سعی دارد آرامش را در خارج برقرار کند تا تمرکز خود را بر اصلاحات در داخل معطوف کند. به نظر می‌رسد تغییرات اجتماعی و طرح‌های بزرگ اقتصادی، موثرترین راه برای کسب اعتبار بین‌المللی است که ریاض آرزوی آن را دارد.
در بخشی از بیانیه وزارت خارجه کره شمالی آمده است: «وضعیت در شبه جزیره کره و اطراف وارد مرحله مواجهه نظامی شده و این ناشی از تحرکات بی پایان و بی‌ملاحظه آمریکا و کره جنوبی است.»
سوریه به تحرکات اخیر در قامشلی و برخی مناطق دیگر از سوی شبه نظامیان وابسته به آمریکا واکنش نشان داد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی امروز بدون اشاره به تحرکات خصمانه آمریکا در شبه جزیره کُره اعلام کرد: کره‌شمالی باید برنامه هسته‌ای و موشکی خود را کنار بگذارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ