در روز‌های گذشته افرادی به محل باشگاه استقلال رفت و آمد داشتند که ممکن است در آینده کار دست این باشگاه بدهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام خبر سفر اسماعیل هنیه، رهبر حماس به تهران، دو ماه پس از سفر او به عربستان سعودی و درست همزمان با روز‌هایی که قرار بود نخستین سفر وزیر خارجه عربستان به تهران پس از ۱۷ سال انجام شود، گمانه‌هایی در مورد احتمال ارتباط این رفت‌و‌آمد‌ها با هم ایجاد کرد.
تحلیلگر سیاسی عراق نسبت به اقدامات و نشست‌های سفیر آمریکا در بغداد با رهبران سیاسی و امنیتی این کشور برای پیاده کردن نقشه‌های واشنگتن، هشدار داد.
شواهد علمی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رفت‌وآمد‌های فعال مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بر سلامت کلی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، مرگ‌ومیر به هر علتی و بهبود سلامت روان تاثیر مثبت می‌گذارد؛ با این حال مکانیسم دقیقی که به واسطه آن رفت و آمد فعال بر نتایج سلامتی تاثیر می‌گذارد، هنوز مشخص نشده است.
شواهد علمی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد رفت‌وآمدهای فعال مانند دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی بر سلامت کلی از جمله کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، مرگ‌ومیر به هر علتی و بهبود سلامت روان تاثیر مثبت می‌گذارد؛ با این حال مکانیسم دقیقی که به واسطه آن رفت و آمد فعال بر نتایج سلامتی تاثیر می‌گذارد، هنوز مشخص نشده است.
هنگام ارزیابی بهترین شهر‌ها برای مجردها، مواردی، چون درآمد ماهانه، هزینه‌های اجاره خانه، رفت‌وآمد‌های آسان به محل کار و جمعیت مجرد‌ها درنظر گرفته می‌شود. در نظرسنجی انجام‌شده مشخص شده است که اجاره پایین خانه و شب‌های سرزنده شهر بوفالو، این شهر را به مکانی عالی برای مجرد‌ها تبدیل کرده است. درضمن هزینه‌های تفریحی، چه تئاتر و سینما و چه باشگاه‌های ورزشی مقرون‌به‌صرفه هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران گفت: ارتباطات، رفت‌وآمدها و گزارش‌ها باید اعتمادآفرین باشد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیماری‌زایی سویه‌های جدید کرونا مشابه امیکرون پایین است، در عین حال به سرایت‌پذیری بالای آن اشاره و تاکید کرد: با توجه به رفت‌وآمدها و مسافرت‌ها باید نظارت و کنترل کافی از مبادی مرزی صورت گیرد؛ زیرا عدم نظارت می‌تواند جرقه‌ای از افزایش ابتلا به بیماری در کشور باشد.
متهم گفت: من به خانه عمویم رفت‌وآمد زیادی داشتم. زمان رفت‌وآمدهایش را هم می‌دانستم. از طرفی او خیلی به من اعتماد داشت. تمام کارهایش را من انجام می‌دادم و فکر نمی‌کردم که کسی به من شک کند. با اینکه کلید داشتم باید صحنه‌سازی می‌کردم. قفل در را تخریب کردم و برای دزدی به خانه‌اش رفتم. سه بار این سرقت‌ها را انجام دادم. یک لباس یک دست مشکی هم خریدم تا شناسایی نشوم و لو نروم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ