این خودرو، لقب یکی از زیباترین لکسس‌های تاریخ را لقب می‌کشد. طراحی تهاجمی و فوق‌العاده منحصر به فرد آن، توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. سبک طراحی کابین خودرو، متمایل به راننده و لوکس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توضیحات مجری تلویزیون از اتفاقات پس از آزاد سازی شهر بوکمال در سوریه که به دست داعشیان بود ببینید.
آمنه سادات ذبیح پور که در سفر رئیسی به آفریقا به عنوان خبرنگار تلویزیون همراه وی بود در برنامه سلام تهران درباره سوتی «دروازه شرق آسیا» توضیح داد.
امروز فایل صوتی از علی اکبر رائفی‌پور منتشر شده که در باره حواشی سفرش به عربستان سعودی توضیحاتی داده است.
محمود فکری در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره فحاشی در یک دیدار فوتبالی توضیحاتی ارائه داد.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
حسین انتظامی در گفت و گویی تصویری درباره پخش کنفرانس برلین در زمان ریاست علی لاریجانی بر صدا و سیما توضیحاتی داد.
اخیرا شخصی به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود. پس از این اتفاق پدر دانش آموز توضیحاتی در این خصوص داد که در این ویدئو ببینید.
طبق اظهارات مسئولان انتظامی، راننده که به قصد عمد روحانی را بر روی کاپوت ماشین برای فاصله طولانی می‌کشد، از صحنه متواری شد.
روابط عمومی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای درباره حواشی ایجاد شده درخصوص ویدئوی سخنرانی انسیه خزعلی در شصت و هفتمین نشست کمیسیون مقام زن، توضیحاتی ارائه کرد.
روابط عمومی معاونت زنان درباره ویدئو منتشر شده از انسیه خزعلی توضیحاتی ارائه داد.
وزیر میراث فرهنگی درباره سیم‌کارت‌های گردشگری توضیحاتی را ارائه داد. عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی گفت: گردشگران نیاز به امکانات از جمله اینترنت بدون فیلتر دارند تا گردشگری رونق پیدا کند.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
توضیحات خاص رئیس جمهور درباره تلفظ واژه «همت» را در این ویدئو ببینید./آخرین خبر
در این فیلم توضیحاتی در مورد تشخیص صدای لق‌لق جلوبندی ماشین را مشاهده منید.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
رئیسی: محدودیت اینترنت به دلیل اخلال دشمن و ایجاد ناامنی است
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان که به بوسنی سفر کرده است در نشست خبری با وزیر خارجه این کشور درباره ناارامی های اخیر در کشور توضیحاتی ارائه داد.
نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در مراسم گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی درخصوص انصراف از انتخابات به نفع رئیسی توضیحاتی داد. منبع: خبرگزاری دانشجو
در دقایقی از فیلم که همه دیدند زمین خورده و در کمتر از ۲ دقیقه بهیار بالا سرش حاضر شده و بلافاصله اورژانس موتوری می‌آید و بلافاصله بعد از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. همه این اتفاقات در حدود یک ساعت و در انظار مردم اتفاق افتاده است.
از خروجی هیأت رئیسه آقای کی روش انتخاب شدند و این سه شنبه ی گذشته در هیأت رییسه مصوب شد. یک مسئولیتی هم به بنده داده شد و آقای تاج مستقیما در این مسأله ورود کردند.
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران با انتشار تصاویری از سیل امام زاده داوود توضیحاتی درباره این سیل و روند امداد رسانی آن داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ