این مقام روس در ادامه تاکید کرد: اما مسکو این توافق را رد نمی‌کند و آماده است تا سهم خود را در این مسیر طی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز شاخص کل بورس با ریزش نزدیک به ۲۴ هزار واحدی مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار سرمایه در وضعیت قرمز هستند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جزایر سه‌گانه مانور نظامی برگزار کرد. این رزمایش در بحبوحه افزایش حضور نظامی ایالات متحده در منطقه انجام می‌شود.
در روز‌های اخیر موضوع بن‌بست در توافق موقت میان ایران و آمریکا بر سر چهارمین زندانی آمریکایی در ایران در برخی رسانه‌های غربی مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد موضوع فراتر از اختلاف بر سر سرنوشت این زندانی ناشناس باشد.
در هفته‌های اخیر با فراز و فرود شاخص و رونق معاملات بورس، کارگزاری‌های بزرگ از طریق پنل‌های معاملاتی اقدام به ارسال پیام فوری و تشویق سهامداران به خرید یا فروش نماد‌هایی خاص می‌کنند. آیا این پیام‌ها قانونی است؟
روملو لوکاکو به دلیل عملکرد عالی و گلزنی در پیروزی 3-2 اینتر مقابل آتالانتا به طور گسترده در رسانه‌های ایتالیایی مورد تحسین قرار گرفت و نشان داد برای فینال لیگ قهرمانان آماده است.
مادامی که انتشار اطلاعات شکل جدی‌تری به خود نگیرد، نمی‌توان انتظار داشت اولین گام در جهت سیاستگذاری پولی جدید، یعنی اعتماد به سیاستگذار محقق شود. در واقع این اقدام این سیگنال منفی را مخابره می‌کند که اوضاع چنان است که سیاستگذار برای جلوگیری از رفتار‌های هیجانی توامان، از انتشار اطلاعات سر باز می‌زند. طبیعی است که چنین برداشتی خود مولد تشنج در بازار است.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتقال املاک با انواع کاربری، انواع خودرو سواری، انواع طلا، نقره و جواهرات و انواع ارز و انواع رمز پول مشمول مالیات بر عایدی سرمایه خواهد شد.
بورس امروز رشد چشمگیری شد و شاخص کل افزایشی بود. بورس فردا در دومین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پس توصیه می شود قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید.
منابع لبنانی از دیدار سفیر عربستان در این کشور با نبیه بری خبر دادند.
تثبیت نرخ دلار سیاست باطلی بود که به نظر می‌رسید رئیس جدید بانک مرکزی نیز بر آن پافشاری دارد. محمدرضا فرزین در مصاحبه‌های گوناگون بر دلار ۲۸هزار و ۵۰۰تومانی برای بورس تاکید کرد و این سیگنال منفی در حالی که دلار هر روز سقف‌های جدید قیمتی را در بازار آزاد می‌شکست سرمایه‌های زیادی را از بازار سرمایه فراری داد.
منابع ارزی ناشران بورسی، از جمله ناشران حاضر در صنایع شیمیایی، فلزی و نفتی، از این پس بر اساس مکانیزم جدید مبتنی بر منابع و مصارف (عرضه و تقاضا)، کشف قیمت می‌شود.
منابع ارزی ناشران بورسی، از جمله ناشران حاضر در صنایع شیمیایی، فلزی و نفتی، از این پس بر اساس مکانیزم جدید مبتنی بر منابع و مصارف (عرضه و تقاضا)، کشف قیمت می‌شود.
هواداران هرتا برلین که برای تماشای دیدار تیم‌شان مقابل دورتموند به ورزشگاه خانگی این تیم رفته بودند با استفاده از وسایل دودزا باعث توقف چند دقیقه‌ای در جریان مسابقه شدند.
بعد از انتشار اخباری درباره تلاش بارسلونا برای جذب سفیان امرابط، این ستاره مراکشی پیامی اینستاگرامی منتشر کرد که به عنوان سیگنال مثبت او به باشگاه کاتالان ارزیابی شده است.
امروز مطالبی همچون ارزش سهام عدالت در اولین روز هفته چقدر شد؟، نرخ حواله یورو در سامانه نیما چقدر شد؟، چرا نباید ربع سکه بخریم؟، شوک فلز گرانبهای جهانی به بازار طلا و سکه داخلی، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد،  کدام شرکت‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز متوقف شدند؟، سهامداران شتران بخوانند، چقدر پول حقیقی از بورس خارج شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار سرمایه امروز در واکنش به شایعات افزایش نرخ بهره با عرضه مواجه شده که این موضوع با واکنش بانک مرکزی مواجه شد.
بازار سرمایه امروز در واکنش به شایعات افزایش نرخ بهره با عرضه مواجه شده که این موضوع با واکنش بانک مرکزی مواجه شد.
بازار سرمایه امروز در واکنش به شایعات افزایش نرخ بهره با عرضه مواجه شده که این موضوع با واکنش بانک مرکزی مواجه شد.
با سیگنال منفی رئیس جدید بانک مرکزی، شاخص کل معاملات را به صورت ریزشی و هیجانی آغاز کرده است.
تحقیقات محققان در زمینه دسته بندی اشیا در سیستم بینایی با مقایسه چند متغییری ام آر آی و الکتروانسفالوگرام با الکتروکورتیکوگرام مورد بررسی قرار گرفت.
طی روز‌های گذشته نشانه‌ها حاکی از آن است که تغییری در مواضع ایران در قبال برجام رخ داده است. کمال خرازی در نشست گفتگو‌های تهران سخن از رفع همه اختلافات برجامی به میان آورد و اعلام کرد که تنها مسئله پادمان و اختلافات با آژانس باقی مانده است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، هشدار مهم درباره فروش سهام عدالت!، پیش بینی مهم از بورس فردا، طلا بخریم یا گواهی سپرده طلا؟، ده خبر مهم برای بورس فردا دوشنبه ۲ آبان، افت چشمگیر ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
تنها ۲۳ روز دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ باقی مانده است و کلی نماد در سال جاری باز هم در صف عرضه اولیه‌ها باقی ماندند. در این ۲۳ روز احتمال عرضه اولیه کدام نماد‌ها وجود دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ