فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (یکشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش ۳۶۰ درجه به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با جمعی از بانوان موکب‌دار اربعین، پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه در محل قرارگاه جهادی امام رضا(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
توضیحات طاقچه درباره عکس منتشر شده از کارکنانش: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. تصویر یادشده پس از خداحافظی یکی از همکاران، مقابل دیوار بیرونی و خارج از فضای کاری طاقچه گرفته شده و در هیچ‌یک از حساب‌های رسمی طاقچه انتشار نیافته است.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.
جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
«شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان و هیئت همراه عصر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.
اسدالله اسدی، دیپلمات آزاد شده ایرانی از زندان‌های بلژیک، شنبه ۲۰ خردادماه با امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه، در محل ساختمان شماره یک وزارت خارجه دیدار کردند.
قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند
نخست وزیر طالبان به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفته است حکومت طالبان از «ورزشکاران خود به طور کامل حمایت می‌کند و همه شرایط ممکن را برای موفقیت آنها مساعد کرده است و تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی برای افغانستان به میدان خواهد رفت.»
«هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان و هیئت همراه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
بشار اسد، رئيس جمهوری سوریه هفته گذشته در صحبت‌هایی گفته بود مهمترین چیز بازگردادن روابط خوب با کشورهای عربی پیش از بازگشت احتمالی به اتحادیه عرب است.
فضانوردان سعودی پیش از انجام ماموریت تاریخی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان دیدار کردند.
الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سید ابراهیم رئیسی در دیدار هو، چون هوا معاون نخست وزیر چین با بیان اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران و چین از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در حال گسترش بوده است، گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
دیدار مادران روس با ولادیمیر پوتین در اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری روسیه برگزار شد. در تصاویر این دیدار دیده می‌شود که ۱۷ نفر از مادران روس، برخی با روسری‌های سیاه به رسم عزاداری، با پوتین بر سر یک میز نشسته‌اند.
تصاویر منتشر شده از رختکن ایران برای مسابقه با ولز نشان دهنده آماده بودن شرایط برای این دیدار است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سید ابراهیم رئیسی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه دیدار و گفتگو کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ