رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: هم زمان با تحولات تفریغ بودجه و رسیدگی برخط و هوشمندسازی، توسعه ارتباطات بین المللی ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ در دستور کار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: با توجه به تصاویر کیفیت خیام ارتقا قابل توجه ای در شیوه حکمرانی در حال وقوع است و همچنان توسعه پرشتاب صنعت فضایی ادامه دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وضعیت ارتباطی انتخابیه دزفول و کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و گرگان و آق قلا، را در حضور نمایندگان مردم این حوزه‌ ها بررسی کرد.
در دیدار وزرای ارتباطات ایران و سوریه، زمینه همکاری‌های مشترک دو کشور و توسعه روابط در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و بازارسازی برای شرکت‌های فناور ایرانی در سوریه بررسی شد.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مطالبات و مشکلات مردم در حوزه‌های انتخابی این نمایندگان را بررسی و دستورات لازم را ابلاغ کرد.
وزرای ارتباطات ایران و عراق در حاشیه برگزاری اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو اکو، راهکارهای توسعه روابط دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.
صورت‌جلسه همکاری بین ایران و پاکستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اجلاس وزرای ارتباطات عضو سازمان اکو به امضا رسید.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس گفت: بخش خصوصی و دولتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای اثربخشی لایحه برنامه هفتم توسعه باید هم افزایی داشته باشند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری طی حکمی، «دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات» را منصوب کرد.
با انتشار لایحه برنامه هفتم توسعه تکالیف وزارت ارتباطات در این برنامه مشخص و این وزارتخانه مکلف به انجام ماموریتهایی در حوزه ترافیک داخلی، اقتصاد دیجیتال، امنیت سایبری و ... شد.
مدیرکل تشریفات و ارتباطات بین‌المللی معاونت امور بین‌الملل و حقوق بشردوستانه گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جدید میهمانان و کارشناسان مختلفی به ایران سفر کنند.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف همکاری در زمینه تحقیق‌‌و‌توسعه و بهره‌مندی از تجربیات و ظرفیت‌های یکدیگر در حوزه‌های نوآوری و توسعه فناوری‌های نوین و بومی ICT تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی گفت: بیش از ۷۵۰۰ روستا که نیاز به توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشت، شناسایی شد.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
مجری طرح توسعه فیبرنوری با اشاره به اولویت وزارت ارتباطات در توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری گفت: در یکسال گذشته دولت، مشوقهای حمایتی خوبی در این زمینه تصویب کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سئول آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کره جنوبی بویژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.
رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: در شرایط فعلی تحریمی کشور که ارتباط بانکی ما با دنیا به‌خوبی برقرار نیست متأسفانه اکثریت تجار ایرانی نقش و اهمیتی برای قراردادهای تجاری بین‌المللی قائل نیستند.
وزیر ارتباطات گفت: دولت سیزدهم به دنبال توسعه اقتصاد دیجیتال است و محدودیت‌های ایجاد شده در چند روز گذشته نیز می‌گذرد و مسیر شتابان توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه می‌یابد
پروژه توسعه ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، با هدف تسهیل در ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین افتتاح شد.
پروژه توسعه ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، با هدف تسهیل در ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین، روز گذشته افتتاح شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در گذشته در لایه دسترسی، صرفا در حوزه شبکه ارتباطی همراه، اقدامات خوبی انجام گرفته اما توسعه نامتوازن شبکه اینترنت کشور را دچار مشکل کرده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر توسعه دیجیتال، نوآوری و صنعت فضایی قزاقستان بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ