رئیس‌جمهور نیکاراگوئه گفت که جنگ اوکراین به اقتصاد کشورهای مسبب آن آسیب می‌زند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشنهاد بایرن مونیخ برای جذب استفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، با پاسخ منفی این باشگاه و مخالفت پپ گواردیولا مواجه شده است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.
بایرن مونیخ قصد دارد پیشنهادی را برای جذب اشتفان اورتگا، دروازه‌بان منچسترسیتی، ارائه کند.
ویکتور اورتا، مدیر ورزشی سویا، احتمال جذب سرخیو راموس را رد کرد.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
«دانیل اورتگا» رئیس‌جمهور نیکاراگوئه در استقبالی گرم و صمیمی به رئیس‌جمهور کشورمان خوش‌آمد گفتند ؛ در این مراسم از شهید سپهبد سلیمانی تمجید و به احترام ایشان یک دقیقه سکوت اعلام کرد.
دنیس مونکاد وزیرخارجه نیکاراگوئه در بدو ورود آقای رئیسی، به ایشان خوش‌آمد گفت. دانیل اورتگا رئیس‌جمهور نیکاراگوئه هم مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور را در میدان آزادی ماناگوآ برگزار کرد.
زیورآلات همسر اورتگا در مراسم استقبال از رئیسی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان که در رأس هیأتی سیاسی در ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه حضور دارد، با دانیل اورتگا رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
یاسین بونو، دروازه بان و ستاره تیم ملی مراکش از طرفداران ویژه اسطوره فوتبال آرژانتین به حساب می‌آید.
پروفسور اورتگا، بدنساز اتلتیکو مادرید و تیم ملی اروگوئه، به وعده خود عمل کرد و رونالد آرائوخو را به مرز آمادگی لازم برای حضور در اولین بازی اروگوئه برابر کره جنوبی در جام جهانی رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ