امین اسماعیل نژاد پیامی را برای هواداران ورونا ارسال کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا رقابت جذاب و سختی را در لیگ شروع خواهد کرد.
دومنیکو براردی با شک و تردید درباره ماندنش در ساسولو صحبت کرده است و این موضوع احتمال جذب او توسط یوونتوس و لاتزیو را تقویت ‌می‌کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از خرید بزرگ تیمش و جذب دکلان رایس می‌گوید توپچی‌ها در ادامه تابستان بازیکنان دیگری هم به خدمت خواهند گرفت.
درگذشت عالم مجاهد و شخصیت برجسته مقاومت جناب حجةالاسلام‌والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به جنابعالی، خانواده معزز ایشان و ملت شجاع لبنان و فلسطین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از مدیران این باشگاه خواسته برای جذب فرانک کسیه اقدام کنند.
پیام حیدری با پایان جام ملتهای نوجوانان آسیا به تهران بازگشت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواسته که نهایت تلاش‌شان را برای جذب هری کین به کار بگیرند.
یکی از تقابل های جذاب هفته بیست و نهم لیگ برتر میان پیام نیازمند و سپاهان با رشید مظاهری رخ خواهد داد.
در صورتی که قربانی به برقراری تماس مجدد (Call Back) با مهاجم اقدام کند، یک پیام ضبط‌شده برای وی پخش شده و بدون اینکه فرد متوجه باشد درگیر قبوض بالا می‌شود؛ اغلب مهاجمان سعی می‌کنند با طرح موضوعات جذاب مانند برنده شدن مشتری در لاتاری و ... قربانی را جهت صحبت بیش‌تر ترغیب و هزینه بیش‌تری را به وی تحمیل کنند.
پیام نیازمند جواب کری سنگین بیرانوند در نقش جهان را با همان سبک و سیاق در ورزشگاه در بهت فرو رفته آزادی داد.
در بخشی از پیام مقام معظم رهبری آمده است: از سپاه انتظار می‌رود به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد در تراز انقلاب اسلامی و رساندن سپاه به توانایی‌های کامل برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه‌های معنوی، انقلابی و نظامی سپاه اهتمام خود را مضاعف کند.
ایران و تاجیکستان بیشترین و بهترین همکاری ها را در راه علم میتوانند داشته باشند ولی متأسفانه این همکاری بسیار اندک است. امیدوارم درگذشت جناب میرزا ملااحمد مایه تذکر و توجه به لزوم این همکاری باشد.
سالاد سیب زمینی سرخ کرده یکی از انواع سالادهای سرد است که از ترکیب سیب زمینی سرخ کرده با پیاز، جعفری، شوید، روغن زیتون و... تهیه می‌شود.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی، قصد دارد فصل آینده با پیراهن بارسلونا به میدان برود.
سید محمد خاتمی نوشت: جناب دکتر عباس شیبانی، انسان شریف، مومن و پاکباخته که عمر شریف خود را در مبارزه با بیداد و تبعیض و دفاع از حق و حقیقت و حرمت مردم گذراند و همواره برای بهبود زندگی بخصوص برای مستضعفان کوشید دیده از دار فانی فروبست و بدیدار معبود خود شتافت.
سوارز که معمولا ابایی از تحسین مسی نداشته، بعد از پیروزی آرژانتین با درخشش این بازیکن در استوری خود خطاب به او نوشت: هیچ وقت از نشان دادن این که بهترین بازیکن دنیا خستی، هسته نمی‌شوی. بگذار همه به افتخار آن چه که این پسر به فوتبال می‌دهد، ایستاده و تشویقش کنند.
در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.
پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 3۵ ساله خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.
صادق زیباکلام نوشت: جناب روحانی خوب شد تیم ملی ایران برد که جنابعالی با پیام پیروزی سکوتتان را بشکنید. والا در قبال اعتراضات اخیر و کشته شدن بیش از چهارصد نفر از هموطنانمان آنچنان سکوت کرده اید کانه هیچ نقشی در وضعیت امروز نداشته اید. کمترین گناه شما پشت کردن به مطالبات ۲۴ میلیون رای دهنده بود.
رونالدو به اسپالتی پیامی با این مضمون داده است:"با من تمرین می‌کنی؟ دوست داری؟ آماده هستی؟ " که اسپالتی در جواب وی گفته است:"من آماده ام.
بازی در ایران بسیار جذاب است. ایرانی‌های زیادی والیبال را تماشا می‌کنند و حمایت خیلی خوبی از همه ما دارند.
جذب غیرمنتظره پیام نیازمند به یکباره رشید مظاهری را در برزخ قرار داده است.
جذب غیرمنتظره پیام نیازمند به یکباره رشید مظاهری را در برزخ قرار داده است.
باشگاه پورتو با پیشنهاد 26 میلیون یورویی میلان برای جذب طارمی مخالفت کرده و خواستار رقم 36 میلیون یورو برای صدور رضایت نامه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ