بازیگر معروف سینما درحال شوت زدن در تمرین استقلال
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال در فاصله یک هفته مانده به اولین بازی خود در لیگ تمریناتشان را از سر گرفتند.
بازیکنان استقلال پس از چند روز اعتصاب، امروز در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.
بازیگری که با اظهارات غیرمتعارف و غیرقانونی مخاطبانش را به خشونت دعوت کرده بود، بازداشت شد .
علیرضا بیرانوند به علت اختلافات مالی با پرسپولیس، قرارداد خود را فسخ کرده است.
تام هالند، بازیگر نقش اسپایدرمن که طرفدار تاتنهام است، از هری کین خواست به رئال مادرید برود تا تبدیل به بهترین بازیکن دنیا شود.
بازیگر هیکلی هالیوود رقیب ترامپ در انتخابات آمریکا
بهرنگ علوی بازیگر معروف سینما و تلوزیون با جام قهرمانی باشگاه پرسپولیس عکس یادگاری گرفت
شباهت زیاد ایمان صفا، بازیگر سریال نیوکمپ به اشکان دژاگه، فوتبالیست معروف ایرانی همه را متعجب کرد.
محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید.
دادستان تهران تاکید کرد: برخی از چهره‌های احضار شده تا کنون به مقام قضائی مراجعه نکرده‌اند و در صورتی که در مهلت قانونی در دادسرا حضور نیابند جلب خواهند شد.
تصویری از محمدرضا حیاتی، گوینده اسبق صداوسیما و همسرش در کنار سیدجواد هاشمی، بازیگر معروف و ژاله درستکار در فضای مجازی پربازدید شده است.
کامبیز دیرباز به استادیوم آزادی آمده تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های تیم محبوبش در ورزشگاه آزادی را تماشا کند.
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
شب گذشته جیلنهال برای فیلمبرداری سکانس‌هایی از بازسازی فیلم Road House به کارگردانی داگ لیمان دیده شد.در این فیلم مبارزانی چون کانر مک‌گرگور ، آنتونیو رودریگو نوگیرا و رویس گریسی حضور دارند. منبع: خبرآنلاین
تصاویر منتشر شده یک رسانه فرانسوی نشان می‌دهد گلشیفته فراهانی با برنارد لوی فرانسوی دیدار کرده است.او یک افسر اطلاعاتی فرانسوی است و پروژه اصلی‌اش در وقایع سیاسی و اجتماعی تجزیه آن کشور است.
قرار است نمایشی به نام انگلستان عزیز که الهام گرفته از زندگی ورزشی گرت ساوتگیت است، با هنرنمایی جوزف فاینس در نقش مربی تیم ملی انگلیس روی صحنه برود.
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
جستجوی سالانه گوگل یادآور همه چیز‌ها و اتفاقاتی است که آن‌ها در طول سالی که گذشته، قلب و ذهن افراد را به خود مشغول کرده اند که امسال هم، همانند سال‌های گذشته، این اتفاق برای ۲۰۲۲ رقم خورده است.
کلارنس گیلیارد جونیور بیشتر برای ایفای نقش در فیلم واکر، تگزاس رنجر و مکمل جان سخت شهرت داشت.
پنگ در سال ۱۹۶۲ میلادی متولد شد و از خانواده‌ای هنرمند در استان شاندونگ بود. مادر او یک بازیگر معروف اپرای کلاسیک چینی بود. پنگ در سال ۱۹۸۴ میلادی به گروه موسیقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین پیوست که به دلیل منابع غنی و فرصت‌های اجرای متعدد خانه موسیقیدانان و هنرمندان برتر چین بوده است.
رامین راستاد، بازیگر نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در سریال «راز ناتمام» می گوید: در تمام این سال ها به خاطر ارادتی که به شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم دوست داشتم کاری کنم که خداراشکر توانستم و امیدوارم کار برای مردم قابل قبول باشد.
یک کارشناس صنعت بانکی گفت: برای حمایت از کسب وکار‌های خرد اصلی‌ترین کارکرد نظام بانکی، تجهیز منابع خرد مرد‌م و هد‌ایت آن به سمت تولید و سرمایه‌گذاری است تا از این طریق چرخه اقتصادی کشور به حرکت درآید در غیر اینصورت در آینده این کسب وکار‌ها با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.
سیف‌اله صمدیان، دبیر جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، در این مراسم پس از نمایش فیلم «نان و کوچه» ساخته عباس کیارستمی، مردی۵۷ ساله را به روی صحنه فراخواند که با نان سنگک در دست، روی سن آمد. او همان پسرک فیلم نان و کوچه بود همان نابازیگر خردسالی که کیارستمی ماه‌ها در مدارس و کوچه پس کوچه‌های تجریش تهران در پی‌اش گشته بود.
الک بالدوین، هنرپیشه هالیوود هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ فیلمبردار فیلم و همچنین مجروح شدن کارگردان شد؛ اتفاقی که هرچند بسیار نادر است اما بی‌سابقه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ