وینگر پرسپولیس بعد از یک فصل پر از جام و البته همراه با مصدومیت برای حضور قوی در لیگ بیست و سوم آماده می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ گفت: ما برای این شهروندان سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ (سرشماره ۱۱۰۱۱۰) را پیش‌بینی کردیم تا بتوانند از طریق این سامانه و ارسال پیامک اخبار و گزارشات خودشان را به پلیس ۱۱۰ منعکس کنند.
کایل واکر گفت، بعد از پایان بازی در برنابئو از وینیسیوس خواسته او را تبدیل به "میم" در اینترنت نکند.
اوله گنار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، فاش کرد که الکس فرگوسن بعد از انتشار یک ویدئوی جنجالی از او عذرخواهی کرده است.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت و همچنین تخفیف‌های جذاب خرید نت‌باکس و بیمه گوشی به استقبال و نکوداشت روز خرم‌آباد رفت.
با سوت کوپال ناظمی این بار ریکاردو ساپینتو کاری که کرد، رفتن به سمت داور نبود. او به سمت سید حسین حسین کاپیتان تیمش رفت.
همراه اول با ارائه طرح‌های ویژه مکالمه رایگان و اینترنت به استقبال و نکوداشت هفته شیراز رفت.
فاکوندو مدینا، مدافع آرژانتینی لانس که بابت اظهاراتش پیش از بازی با پاریس جنجال به پا کرده بود، محتوای مکالمه خود با مسی در پایان بازی را فاش کرد.
این فناوری به گونه‌ای طراحی شده است که نُقلی، کم مصرف و حساس به حریم خصوصی باشد و هیچ داده‌ای از تلفن کاربر خارج نشود. به این ترتیب، هیچ نگرانی در مورد حریم خصوصی وجود نخواهد داشت.
ناظر بازی گفت من خودم لاتم و اگر نروی فلان کار را می‌کنم، گفتم آقای ناظر، زشت است؛ از سن و سالت خجالت بکش!
همراه اول برای نخستین بار بسته‌های ویژه اقتصادی مکالمه بین‌الملل را برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، آمریکا و کانادا ارائه کرد.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتین، مدعی شد که پس از فینال جام جهانی کیلیان امباپه را دلداری داده است.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.
چند هفته پیش بود که خبر رسید مایکروسافت سرمایه‌گذاری هنگفتی روی شرکت سازنده آن یعنی OpenAI کرده تا به‌نوعی آن را به‌انحصار خودش دربیاورد. این سرمایه چیزی در حدود ۱۰ میلیارد دلار بوده است.
همراه اول به مناسبت گرامیداشت روز پدر از طراحی و پیاده‌سازی بسته‌های ویژه اینترنت، مکالمه و ترکیبی مختص تمامی مشترکان خود خبر داد.
نخست وزیر اسبق انگلیس جزئیات تماس تلفنی عجیب خود با رئیس جمهور روسیه اندکی پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین را برملا کرد!
همراه اول با طراحی و اجرای پویش اینترنت و مکالمه همراهی اقدام به تعریف بسته‌های پرتخفیف ویژه هر مشترک توسط هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف کرد.
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
همراه اول با ارائه بسته‌های متنوع مکالمه و اینترنت برای تمامی مشترکان خود، به استقبال شب یلدا رفت.
سوفیان امرابط، هافبک مراکش از مکالمه‌ عجیبش با اولیویه ژیرو، مهاجم تیم ملی فرانسه در جریان دیدار با فرانسه می‌گوید.
حجت الاسلام رئیسی با مانی کرمانی جوان شانزده در جریان برقراری امنیت یک چشم خود را از دست داد و همچنین علی غلامی جوان بسیجی که در پی حمله اغتشاشگران چهل روز در کما بود گفتگوی تلفنی انجام داد.
فایل صوتی دیگری از مکالمه رعنا رحیم‌پور، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی، این‌بار علیه اینترنشنال افشا شده که با صراحت بیشتری از طراحی برای تجزیه ایران پرده برمی‌دارد.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند، توضیحاتی را درباره گفتگوی صمیمانه‌اش با ارلینگ هالند مطرح کرد.
لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفته است مکالمات بین داوران مسابقات و اتاق VAR را به صورت عمومی منتشر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ