دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای درباره اخراج شماری از دیپلمات‌های مسکو از مولداوی اعلام کرد: این موضوع ادامه اقدامات غیردوستانه کیشیناو در قبال مسکو است و بی پاسخ نخواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کاخ کرملین به انتقاد از تصمیم کنار گذاشته شدن ورزشکاران روسیه و بلاروس از رقابت های المپیک پرداخت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره همتای چینی‌اش، گفت که واشنگتن سیاستی جنجالی و غیرقابل پیش‌بینی را در پیش گرفته و این عادت آنهاست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حمله پهپادی دیروز اوکراین به کرملین واکنش نشان داد.
«مائو نینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که طرف‌های بحران اوکراین باید از اقداماتی که می‌تواند منجر به تشدید بیشتر تنش شود، اجتناب کنند.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز در واکنش به حمله پهپادی به کاخ کرملین گفت که «ما نمی‌توانیم صحت آن را تأیید کنیم».
یک مقام آمریکایی از واکنش کشورش به حمله پهپادی اوکراین به کرملین پرده برداشت.
سخنگوی دفتر ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز در نشستی خبری به مذاکرات صلح میان ایروان و باکو به‌میزبانی آمریکا واکنش نشان داد.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
رییس جمهور روسیه امروز در پاسخ به ابتکار انگلیس در ارتباط با تحویل تسلیحاتی با اورانیوم ضعیف شده به کی‌ یف اعلام کرد: اگر این موضوع رخ دهد، مسکو واکنش نشان می دهد.
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به تصمیم آمریکا برای ارسال تانک‌های آبرامز به اوکراین گفت که این تانک‌ها هم مانند سایر هم‌نوعان خود در گذشته، خواهند سوخت.
سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به ارسال احتمالی تانک‌های لئوپارد از آلمان به اوکراین، گفت که این اقدام روابط مسکو و برلین را به طور اجتناب‌ناپذیری تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به فرمان «پوتین» درباره ممنوعیت فروش نفت از سوی مسکو به کشورهای غربی واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در پاسخ به تعیین سقف قیمت بر خرید گاز از کشورش تصریح کرد: مانند تصمیم مسکو درباره نفت، واکنش نشان می‌دهیم.
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مقامات غربی درباره لزوم بازگشت مسکو و کی‌یف به میز مذاکره، گفت اراده سیاسی اوکراین لازمه انجام شدن این گفت و گوها است.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه از تائید تروریستی بودن انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم از سوی سرویس امنیتی سوئد استقبال کرد.
کاخ کرملین به تعیین رسمی «ریشی سوناک» به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس واکنش نشان داد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به گزارش‌های منتشر شده درخصوص استفاده روسیه از پهپاد‌های ایرانی در حمله به کی‌یف گفت: در عملیات مان در اوکراین از تجهیزات روسی استفاده می‌کنیم که نام کشور روسیه بر آن‌ها حک شده است.
رئیس جمهور اوکراین گفت که اگر روسیه به وعده خود برای الحاق جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون به مسکو عمل کند، با پاسخ «بسیار شدید» کی‌یف روبرو خواهد شد.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: اگر مردم در دونباس، خرسون و زاپوریژیا به پیوستن به روسیه در رفراندوم رای بدهند، پوتین و پارلمان نیز بی درنگ عمل کرده و تمامی اسناد ضروری را امضا می‌کنند.
کرملین می‌گوید از گزارش‌ها درباره استعفای احتمالی رمضان قدیروف از ریاست جمهوری منطقه خودمختار چچن آگاه است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات «ینس استولتنبرگ» تصریح کرد: ناتو در صدد مقابله با منافع روسیه در قطب شمال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ