باشگاه برزیلی گرمیو اعلام کرد به هیچ وجه اجازه جدایی لوئیس سوارز و انتقال او به اینترمیامی را نمی‌دهد. سوارز به شدت خواهان همبازی شدن با لیونل مسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن در تمرین ناپولی حضور پیدا کرد تا به رئیس باشگاه اطمینان دهد این مهاجم نیجریه‌ای قصدی برای ترک تیمش را ندارد.
وزیر دفاع انگلیس از دلیل مخالفت رئیس جمهور آمریکا با نامزدی او برای دبیرکلی ناتو پرده برداشت.
تیم ملی والیبال آرژانتین با شکست آلمان صعودش را به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 به عنوان هفتمین تیم قطعی کرد.
با پایان روز چهارشنبه و عدم پاسخگویی جرارد به پیشنهاد سران الاتفاق، حضور این مربی در عربستان منتفی شد.
کمیته المپیک کویت چتر حمایت خود از حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا برای ریاست کمیته المپیک آسیا را برداشت.
سرخیو راموس دوست دارد دوران حرفه‌ای خود را در سویا به پایان برساند، اگرچه هیچ صحبتی در این مورد صورت نگرفته است.
شهداب ایران در نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه سه بر یک مغلوب نماینده ژاپن شد.
ریکاردو ساپینتو و ابراهیم اشکش 5 امتیاز تا جایگاه موردنظر خود فاصله دارند.
تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
نیان الکترونیک خراسان با شکست سه بر دو شهرداری ارومیه در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر والیبال مردان، این تیم را از صعود به مرحله پلی‌آف ناامید کرد.
به رویای خود جامه عمل پوشانده ام. این متن نوشته ای بود که گرت بیل در صفحه مجازی خود منتشر کرد تا در سن 33 سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کند .
برای لیونل مسی، جام جهانی ۲۰۲۲ فراتر از یک رقابت ورزشی است که با موفقیت او به پایان رسیده است.
ستاره سابق آرسنال معتقد است که اگر آرتتا طی دورانی که ژسوس مصدوم است، فقط به داشتن ادی انکتیا بسنده کند، با شوک بزرگی روبرو خواهد شد.
شب گذشته سینماها در حالی میزبان علاقه‌مندانی بودند که بر پرده نقره‌ای به تماشای قهرمانی دراماتیک آرژانتین نشستند که مجموع عایدی سینماها از اکران اجام‌جهانی به یک میلیارد تومان هم نرسید!
تیم ملی فوتبال کرواسی که در دوره گذشته جام جهانی با شکست برابر فرانسه نایب قهرمان شده بود، در دوره بیست و دوم این مسابقات دیدار رده بندی را از مراکش برد و به عنوان سوم رسید.
شاید خود کروات‌ها هم فکرش را نمی کردند تیم ملی کشورشان بتواند برزیلِ پرستاره این دوره را در قطر شکست دهد اما شگفتی بزرگ رقم خورد.
تیم ملی ایران نتوانست نمایش ضعیف خود در نیمه اول را جبران کند و با وجود فشار به دروازه آمریکا با تعویض‌های متعدد کی‌روش، دستش از دروازه حریف کوتاه ماند. خط حمله ایران فاقد برش بود و یوزها بیشتر پشت محوطه حریف ماندند...
دروازه بان تیم ملی لهستان کسب پیروزی در اولین بازی برابر مکزیک را رد راه صعود به دور بعد جام جهانی حیاتی می داند.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
پایان رویای جام‌جهانی برای ستاره گلساز پرسپولیس
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
امین اسماعیل نژاد باید به زودی خود را به پادگان معرفی کند تا ادامه خدمت سربازی اش را پشت سر بگذارد.
سایت اتلتیک امروز ادعا کرد که برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی سیتی، فصل جاری را نیز در این باشگاه خواهد ماند و به بارسلونا نمی‌رود.
پایان رویای امارات در راه جام‌جهانی با شکست مقابل استرالیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ