اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، حاضر نشد درباره احتمال پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه صحبت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تارتار بار دیگر در معرض یک سوال قرار گرفت: چرا به استقلال و پرسپولیس باختی؟
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
برخی نکات موجب شده که ابعاد این رویداد آنچنان که باید مورد توجه قرار نگیرد. این را می‌شود از اظهارنظر یکی از معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دریافت که در گفتگو با رسانه ملی، ضمن برشمردن برخی ابعاد خسارت وارد آمده به راه و تخمین هزینه ۲۰۰ میلیاردی آن، تاکید کرد که بازگشایی این جاده بین یک هفته تا ۱۰ روز زمان می‌برد و عملیات اجرایی آن آغاز شده است!
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
پاسخ جالب سردار حاجی‌زاده به سوالی درباره انتقام خونِ سردار سلیمانی: دنبال‌شان هستیم؛ گیرمان بیفتند می‌زنیم
اقتصاد ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار دارد و اولین بخشی که به شدت از این موضوع تاثیر گرفته؛ صادرات و فروش نفت و درآمد‌های حاصله است. با اینحال دولت رئیسی می‌گوید درآمد نفتی‌اش هشت برابر شده است. سوال مهم این است که درآمد نفتی در اقتصاد ایران چه می‌شود و در کجا به مصرف می‌رسد؟
گواردیولا در پاسخ به سوالی در مورد فریاد «خفه شو» دی بروین گفت: این واکنش کوین را دوست دارم.
کنعانی درباره سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی گفت: نه شخصی که شما از آن نام بردید و نه سفرش و نه جایی که سفر می‌کند، هیچ کدام ارزشی ندارند که من بخواهم در ارتباط با آن‌ها اعلام موضع کنم.
بعد از سه دهه هنوز یک ابهام بزرگ در مورد احمدرضا عابدزاده وجود دارد.
سوال یک خبرنگار از پپ گواردیولا بعد از پیروزی ۶-۰ سیتی مقابل برنلی در شب هت‌تریک ارلینگ هالند درباره علت تعویض گلزن نروژی به سرمربی سیتی برخورد و باعث شد او با طعنه‌ای جالب پاسخ بدهد.
پایان قابل انتظار دومین دوره حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران، این بار بدون خاطره ای چندان خوش و با هزار علامت سوال.
آقای رئیس‌جمهوری، به جز مصاحبه‌هایی که در بازداشتگاه‌ها یا زندان‌ها گرفته شده، شواهد و قرائن دیگری دارید که بر اساس آن بگوییم این افراد فریب‌خورده بودند؟ هیچ یک از معترضان در بیرون و شرایط عادی اظهار کرده‌اند که فریب خورده‌ایم و دیگر در تظاهرات و اعتراضات شرکت نمی‌کنیم؟
مجری: بهترین بازیکن کیست؟ خودت را از لیست بیرون بگذار مسی:‌ نیمار، امباپه، هازارد، سوارز، آگوئرو مجری: بازیکنی را جا ننداختی؟ کسی که «شماره ۷» می‌پوشه.
بزرگترین سوالی که رکراکی امشب باید به آن پاسخ دهد این است که او چطور خواهد توانست امباپه را متوقف کند؟
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه مرگ برجام چه زمانی فرا خواهد رسید گفته پاسخ به این سوال بیشتر فنی است تا سیاسی.
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه هیات دولت به سوالی درباره برگزاری جلسه استیضاح وی در هفته آینده پاسخ داد.
استقلال دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده است و این نشان می دهد در فصل جاری برای تکرار قهرمانی مسابقات کار سختی پیش رو دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به تغییر احتمالی رئیس کمیته داوران به موضوعات دیگری پرداخت.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش در حال حل شدن است.
رئیس‌‌جمهور در نشست خبری با رسانه‌های خارجی: سال گذشته در آمریکا چند نفر کشته شدند ؟ آیا این موضوع پیگیری شده؟ /بیش از ۸۰ زن طی ۲ هفته در آمریکا کشته شدند آیا کسی این مسایل را پیگیری کرده است؟ / ما در مورد هر شهروندی ایرانی اجازه نمی دهیم حق کسی ضایع شود. / چه مجامع بیرونی اظهار نظر کنند چه نکنند ما وظایف خود را انجام می دهیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش برگزار نکرده است.
مرحوم هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سوالی درباره سلمان رشدی گفت: در مورد سلمان رشدی یک نظریه فقهی امام دادند که این قابل لغو نیست، این نظریه از هزار سال پیش در کتاب‌های اسلامی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ