شاگردان یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی در دیداری دوستانه مقابل هم قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استرالیا با عبور از فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان، برای تیم ملی زنان ایران خط و نشان کشید.
تیم ملی والیبال نوجوانان نیجریه از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در آرژانتین انصراف داد.
اسلوونی نیز لیست خود را برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد.
نساجی در مجموع چهار مسابقه‌ای که در لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کرده، فقط یکی را باخته. مازنی‌ها در این فصل هم به پشتوانه هوادارانشان در خانه نتایج خوبی گرفته و چهار تا از پنج برد فصلشان را در قائمشهر کسب کرده‌اند. تیمی که شروع خوبی هم در این فصل داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حمایت هواداران باعث شد با چهار گل گل گهر را شکست دهیم و از نظر من این گل‌ها را هواداران به حریف زدند.
مربی تیم فوتبال هوادار که تیمش به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسیده و حریف پرسپولیس در نیمه نهایی شده است، گفت: می‌خواهیم مقابل پرسپولیس از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم.
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در دیداری سخت و نفس‌گیر تیم گل گهر را شکست داد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا فردا به مصاف بحرین می‌رود.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا انجام شد که در یکی از دیدارهای حساس این مرحله رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی با چلسی روبرو می شود.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا انجام شد.
تیم فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف عراق خواهد رفت.
سرمربی پارس جنوبی بعد از قرعه تقابل با استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی مدعی شد تیمش توانایی و انگیزه برتری مقابل حریف صاحبنام را دارد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می‌رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار شد که بر این اساس پرسپولیس به مصاف برنده بازی گل گهر - فولاد می رود و پارس جنوبی حریف استقلال شد.
مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال آغاز شد.
الهلال عربستان حریف فولاد خوزستان ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی جهان و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید با آمریکا رقابت داشته باشد.
تیم ملی والیبال نشسته ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی جهان و برای صعود به مرحله نیمه نهایی باید با آمریکا رقابت داشته باشد.
دیدار یک چهارم نهایی ایران برابر ویتنام روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.
در حال حاضر مرتضی پورعلی گنجی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و مجید حسینی، چهار مدافع میانی حاضر در اردوی اتریش هستند و هر چهار نفر شانس زیادی دارند تا به قطر بروند. اما سؤال این است که از بین این چهار مدافع کدام‌شان فیکس بازی خواهند کرد و اگر حرف جلالی مورد استناد قرار بگیرد کدام دو بازیکن کنار هم زوج می‌شوند؟
تیم والیبال نوجوانان ایران با تثبیت صدرنشینی‌اش در گروه نخست مرحله مقدماتی، در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال مردان زیر ۱۸ سال آسیا به مصاف تایلند می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ