احمد عربانی کارتونیست روزنامه هم میهن گرانی مواد غذایی و تاکید مسئولان بر شاد سازی جامعه را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد علیزاده، کارتونیست روزنامه هم‌میهن گرانی افسارگسیخته قیمت مرغ و به دنبال آن افزایش فشار بر طبقه فرودست جامعه را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن با اشاره به حقوق ناکافی کارمندان شعار مسئولان را زیرسوال برد.
کیوان زرگری، کارتونیست روزنامه هم میهن، موضوع امروز کاریکاتور خود را به سخنانی از ضرغامی درباره اولویت بندی مردم در حوزه گردشگری که گفته بود «سرویس بهداشتی اولویت اول مردم است، نه کنسرت و حجاب» اختصاص داده و با زبانی طنز به نقد او پرداخته است.
احمد عربانی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فرسودگی اتوبوس‌های شرکت واحد را موضوع نقد خود قرار داده است.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن با کنایه به سخنان معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره تمرکز دانش آموزان، وضعیت بد اقتصادی مردم را با زبان طنز تصویر کشیده است.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن به پدیده‌ی پیری جمعیت در ایران واکنش نشان داده و آن را سوژه‌ی کاریکاتور خود کرده است.
احمد عربانی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فساد مالی و ضعف مدیریتی باشگاه استقلال را دستمایه طنز خود قرار داده است.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن خبر یک مقام سازمان محیط زیست درباره ورود فاضلاب به دریای خزر و خلیج فارس را سوژه‌ی کاریکاتور خود کرده است.
جواد علیزاده کارتونیست هم میهن به اخبار جدید پیرامون تغییرات در نظام کارمزد واکنش نشان داده است. بانک مرکزی از اوایل تابستان نظام کارمزد تراکنش خرید شبکه الکترونیک پرداخت کارت را تغییر داده و شیوه‌نامه جدیدی را ابلاغ کرده که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارتخوان بخشی از کارمزد تراکنش‌های خرید را پرداخت می‌کنند.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه هم میهن کندی این روز‌های اینترنت را سوژه‌ی کاریکاتور خود کرده است.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن فاصله زیاد نرخ تورم با حقوق کارگران را موضوع نقد امروز خود قرار داده است.
جمال رحمتی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن کودتای گروه واگنر علیه روسیه را دستمایه طنز خود قرار داده است.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه‌ی هم‌میهن آمار بالای مرگ و میر بر اثر مسمویت با مشروب تقلبی را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
کیوان زرگری کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن شرط عجیب یک دانشگاه را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
محمدرضا ثقفی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن گرانی مرغ و کوچک شدن سفره مردم را موضوع نقد خود قرار داده است.
مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه گفته: «مجله بی شرم شارلی ابدو هنوز ذره‌ای انسانیت نداشته و همچنین به توهین به مردم ترکیه ادامه می‌دهد.»
جواد علیزاده، کارتونیست روزنامه هم‌میهن به گرانی میوه و کاهش قدرت خرید مردم انتقاد کرده است.
مهاجری گفت: نتیجه رفتار جریانی که دنبال خالص‌سازی است، به انهدام رکن اصلی جمهوری اسلامی یعنی اتکا به رای واقعی مردم منجر می‌شود و از مردمسالاری، یک کاریکاتور مضحک به نمایش می‌گذارد.
محمدرضا ثقفی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن، گرانی نان و فقر مردم را مورد نقد قرار داده است.
محمدرضا ثقفی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن، گرانی نان و فقر مردم را مورد نقد قرار داده است.
«تونمای» ۲۶ ساله به دلیل کاریکاتور اردک‌های زرد که نماد اعتراضات دموکراسی شد؛ به دو سال حبس محکوم شده است.
محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه‌ی هم میهن تورم و کاهش قدرت خرید مردم را سوژه‌ی کاریکاتور خود قرار داده است.
قالیباف گفت: اگر ما اهداف انقلاب را متوازن پیش نبریم و شکلی کاریکاتوری از آن بسازیم خواسته انقلاب و مسیر درست نیست. وقتی بر مردم تاکید داریم حسنش بر این است که اگر اشتباهی کردیم، مردم ناظرند، می‌بینند و به ما تذکر می‌دهند؛ مردم می‌بینند و از ما نقد و انتقاد و اگر لازم شد اعتراض می‌کنند.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ