رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با توجه به تسهیل استانداردها امکان واردات میلیون‌ها دستگاه خودرو وجود دارد، من وارد کننده نیستم اما اگر بودم حتماً خودرو به دست مردم می‌رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استانداردهای محیط زیستی برای واردات دو هزار دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از پنج سال به ترتیب یورو ۶، EEV، یورو ۵ به همراه فیلتر جاذب ذرات (نصب OEM) اعلام شد.
دادستان تهران گفت: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.
باشگاه گل‌گهر برای حضور بانوان در مسابقه گل‌گهر و فولاد خوزستان اعلام آمادگی کرد.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۵ کشور جهان در تدوین و تصویب استانداردهای بین‌المللی فناوری نانو پیشتازی می‌کنند که ایران یکی از این کشورها است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، تدوین استانداردهای داخلی برای ارتقای سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند شتاب می‌گیرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که برای دستیابی به اهداف سیاسی باید با تروریسم بدون اعمال استانداردهای دوگانه مبارزه کرد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
مشهد ـ سفیر ایران در تاجیکستان گفت: ایران و تاجیکستان باید در حوزه توسعه مشترکات و روابط اقتصادی خود به ویژه پذیرش استاندارد کالاهای تبادلی تلاش بیشتری انجام دهند.
رئیس سازمان دامپزشکی از فراهم شدن بستر مدیریت بهداشتی دامداری‌ها و واحدهای آبزی‌پروری کشورمان جهت تامین استانداردهای مدنظر کشورهای عضو اوراسیا خبر داد.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در جلسه اخیر با سازمان استاندارد مقرر شد تا کارگروهی برای بررسی برخی استانداردهایی که بستر اجرای آن وجود ندارد یا کاربردی نیست مانند هشدار عبور از خط تشکیل شود.
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سالانه حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ نمونه سوخت به‌صورت تصادفی از استان‌های مختلف برداشت می‌شوند. نتیجه این پایش‌ها نشان داده است که کیفیت سوخت در مناطق پرتردد و مسیر‌های بین شهری کلانشهر‌ها با استاندارد‌های موجود در کشور مطابقت دارد.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق و سازمان ملی استاندارد با همکاری یکدیگر از تدوین و دریافت استانداردهای ملی و بین‌المللی توسط شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنند.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان گفت: استانداردهای حوزه آب و فاضلاب استان از میانگین کشوری عقب تر است.
رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه کیفیت حق مردم است، از فروش برخی استانداردهای ایرانی طی قرارداد رسمی به کشورهای دیگر خبر داد.
مشهد ـ رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: ایران ۱۱.۵ درصد از استانداردهای نانوتکنولوژی دنیا را در اختیار دارد.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد که فقط اجازه واردات به خودرویی داده می‌شود که بتواند استانداردهای لازم را اخذ کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که تیمش می‌توانست بازی بسیار بهتری را برابر کرمونزه ارائه کند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سازمان ملی استاندارد محصولات و خدمات دانش‌بنیان را باید برمبنای استانداردهای دنیا انطباق بدهد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سکوت کرکننده و فراپایبندی اتحادیه اروپا در برابر تحریم‌های یک‌جانبه غیرقانونی آمریکا، یانگر استانداردهای دوگانه این نهاد در حوزه حقوق بشر است.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
فاطمی امین گفت: در دی ماه سال گذشته ۱۷۰ هزار خودروی ناقص در پارکینگ‌ها وجود داشت که درحال حاضر با ثبات بخشی به تولید این مشکل رفع شده است و از ابتدای امسال تا کنون حدود ۷ هزار خودرو ناقص تولید شده که این رقم از استاندارد‌های جهانی نیز کمتر است.
هتل های فرودگاهی ( رکسان و رمیس) تمام استانداردهای مدون هتلی روز شرکت آکور فرانسه را بدست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ