جوان ۲۸ ساله‌ای که به اتهام سرقت در مشهد دستگیر شده است، در بازجویی‌های تخصصی با نشان دادن تصاویری از خود در فضای مجازی، مدعی شد که او همان هکر معروف سیستم‌های بانکی است که اکنون به دلیل مصرف مواد افیونی به کارتن خوابی رو آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین میتنیک یکی از مشهورترین هکرهای تاریخچه امنیت سایبری در سن ۵۹ سالگی به دلیل سرطان پانکراس درگذشت.
دادگاه هکر مشهور پرتغالی در پرونده مشهور به فوتبال لیکز به زودی برگزار شده و احتمالا از کریستیانو رونالدو برای ادای شهادت در این جلسه دادگاه دعوت خواهد شد.
دادگاه هکر مشهور پرتغالی در پرونده مشهور به فوتبال لیکز به زودی برگزار شده و احتمالا از کریستیانو رونالدو برای ادای شهادت در این جلسه دادگاه دعوت خواهد شد.
یک هکر نرم‌افزار «تسلا»، از کشف ویژگی رانندگی «حالت ایلان» خبر داده است که به نظر می‌رسد به خودرو‌های خودران این شرکت امکان می‌دهد تا بدون اینکه دست راننده روی فرمان باشد حرکت کنند.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری هکر روس قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین با رد ادعاها درباره عملیات هکرهای چینی علیه زیرساخت‌های آمریکا
مدیر اف بی آی به کنگره آمریکا اعلام کرد تعداد هکرهای چینی بسیار بیشتر از کارمندان اطلاعات سایبری این کشور است و در همین راستا خواستار بودجه بیشتری برای آژانس شد.
هکر به او ایمیل می‌زند و از او می‌خواهد به همراه همسران سایر افسرها با پوشیدن کت شوهران و نصب مدال‌هایشان عکس‌هایی میهن‌پرستانه بگیرند تا از این طریق کلنل و افسرانش را حسابی سورپرایز کنند.
مقامات آمریکایی از دستگیری فردی در این کشور خبر داده اند که مسئول هک کردن پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی در سال ۲۰۲۱ بوده است.
پلیس اتریش اعلام کرد یک هکر هلندی درماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی دستگیر شده که، نام کامل، آدرس و تاریخ تولد تقریبا تمام شهروندان اتریش را هک و برای فروش عرضه کرده بود.
طبق گزارشی جدید اطلاعات ۴۰۰ میلیون کاربر توئیتر برای فروش در وب تاریک عرضه شده است. هکر فروشنده اطلاعات پیشنهاد کرده ایلان ماسک اطلاعات را بخرد تا از جریمه اتحادیه اروپا اجتناب کند.
یک هکر در اواخر ماه جولای توانست به سرور‌های داده سامسونگ در ایالات متحده نفوذ کرده و به اطلاعات مشتریان مشتریان این شرکت دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ