مهاجم سابق فولاد و مس رفسنجان با عقد قراردادی به ذوب‌آهن پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلانکو گفت: «خرید کفش در یک فروشگاه تخصصی می تواند مفید باشد زیرا کارکنان آنجا می توانند پا را اندازه گیری کنند و به انتخاب بهترین نوع کفش برای پای کودک کمک کنند.البته این بدان معنا نیست که کفش ها باید قیمت بالایی داشته باشند.»
ژاوی هرناندز بعد از قهرمانی تیمش در جام خوان گامپر ترجیح داد به چند سوال مهم پاسخ هایی مبهم بدهد.
در این شرایط که از یک سو نظام عرضه و تقاضا بر بازار کالا‌های تولیدی حاکم نیست و از سوی دیگر، شاهد رشد قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز هستیم، انتظار برای کاهش تورم و رشد تولید و عرضه، دور از انتظار است.
محمد عباس زاده در مذاکرات با فولاد به توافق رسیده و او را باید خرید جدید تیم منصوریان قلمداد کرد.
نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس با هیجان زیادی دنبال می‌شود و همه در انتظار رونمایی از اولین خرید هستند.
روبن لوفتوس چیک، بازیکن فصل گذشته چلسی، به میلان پیوست.
رشید مظاهری، سنگربان فصل گذشته پیکان با عقد قراردادی راهی تیم فوتبال نساجی شد.
مارسلو بروزوویچ که یکی از اهداف مهم بارسلونا در بازار نقل و انتقالات محسوب می‌شود، با دریافت پیشنهاداتی از عربستان از این باشگاه فاصله گرفته است.
نکته مهم معاملات امروز رشد برخی از تک نمادهای بازار سرمایه بوده و کاهش ارزش معاملات خرد بود.
سازمان لیگ از هواداران خواست بدون خرید بلیت الکترونیکی روز چهارشنبه به استادیوم آزادی نروند.
خبر مهم سخنگوی وزارت صمت برای متقاضیان خرید خودرو
ژوائو کانسلو خرید بزرگ زمستانی بایرن بود ولی او حالا به یک نیمکت‌نشین تبدیل شده است. حسن صالح حمیدزیچ در این مورد توضیح داد.
در خرید وسایل گوناگون الکترونیکی باید به نکات گوناگونی توجه داشت تا یک خرید خوب و ایده‌آل شکل بگیرد. در زیر به ۶ نکته مهم درباره خرید فلش مموری اشاره شده است.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
خرید وسایل شهربازی یکی از مراحل مهم برای راه‌اندازی یک مرکز تفریحی است. برای این منظور باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مقاله به آن می‌پردازیم.
بحث‌های مختلفی جلسه امروز بین مدیران فوتبال ایران و نمایندگان مجلس مطرح شد؛ از تیم ملی تا لزوم واردات سیستم کمک داور ویدئویی.
امروز مطالبی همچون از این بانک‌ها می‌توان 5 هزار دلار خرید، خبر مهم برای متقاضیان عرضه اولیه، پیش بینی بورس | بازار سرمایه فردا صعودی است یا نزولی؟،  پیش بینی قیمت بیت کوین برای روزهای خاص، عقب نشینی نرخ طلا در بازار جهانی، زیان ۱۰۰ هزار میلیاردی بورس با انتشار یک نامه، کمبود بنزین نداریم ؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس کالا در نامه ای شرایط خرید خودرو پژو ۲۰۷ و هایما S8 که قرار است یکشنبه هفته آینده ۱۱ دی عرضه شود را ابلاغ کرد.
خرید مهم ترین قطعه خودرو
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مهم‌ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را در جامع کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم آسیب جدی می‌زند.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای مسائل اجتماعی و رفاهی باید شاخص قدرت خرید باشد که این شاخص متاثر از تورم است لذا دولت همزمان با افزایش حقوق، تورم را نیز مدیریت کند.
باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای نکاتی را خطاب به هواداران این تیم متذکر شد.
ایالات متحده ممنوعیت خرید فلزات و آلیاژ‌های «تانتالیوم» از کره شمالی، چین، روسیه و ایران را نهایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ