انتشار فیلمی از میسون مونت و پدرش در رختکن منچستریونایتد، هواداران چلسی را برآشفته کرد و به مونت لقب «مار» را دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
شهریار مغانلو ستاره خط حمله سپاهان با انتشار پیامی در فضای مجازی به شایعات اخیر واکنش نشان داد.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
کاپیتان استقلال بعد از تمدید قراردادش اعلام کرد مدیران سابق این باشگاه عامل شکل گیری گسترده حملات در فضای مجازی به خودش بوده‌اند.
این مرد اولین بار در مصاحبه‌ای تلویزیونی معروف شد و مدت‌هاست کلیپ‌های طنزی از او در فضای مجازی منتشر می‌شود.
طی چند روز اخیر فیلمی در فضای مجازی از حمله فردی به امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه هاشمیه مشهد منتشر شده است. براساس پیگیری‌ها در این حمله فرد ضارب با تیغ موکتبری برشی برگردن امام جماعت مسجد زده که خوشبختانه تیغ با شاهرگ برخوردی نداشته است.
صفحه دروازه‌بان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
حمله دبیر به خادم؟ ضدانقلاب و پهلوان دنیای مجازی!
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کار‌ها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
از بامداد امروز برخی شبکه‌های خبری و مجازی ادعا‌هایی درخصوص شهادت شماری از مسئولان ایرانی در دمشق و همچنین هدف قرار گرفتن مدرسه امام خمینی (ره) منتشر کردند که هیچ یک صحت ندارد. محل اصابت راکت چند ساختمان با مجتمع امام خمینی (ره) فاصله دارد و حتی شیشه‌های این مجتمع نیز آسیب ندیده است.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت در حساب شخصی خود در فضای مجازی از خنثی سازی حمله سایبری به بانک مرکزی و برخی از پیامرسان‌های بومی خبر داد.
حمله سگ‌های ولگرد به یک دانش آموز در فضای مجازی عمان موجب عکس العمل شده و مردم از دولت خواسته‌اند که چاره کنند.
حمله سگ‌های ولگرد به یک دانش آموز در فضای مجازی عمان موجب عکس العمل شده و مردم از دولت خواسته‌اند که چاره کنند.
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک نظامی روسی که در سنگر خود استراحت می‌کند، ناگهان با اصابت بمبی از یک پهپاد اوکراینی روبرو می‌شود، اما به طرز معجزه آسایی نجات پیدا می‌کند.
سرمربی پرتغالی تیم استقلال در یک اقدام جالب مجبور شد کامنت‌های صفحه شخصی اش را محدود کند.
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
کیهان نوشت: حق مردم هر کشوری به ویژه ملت مسلمان ماست که از فضای مجازی و ارتباطی قانونمند، سالم، شفاف، پاسخگو و امن برخوردار باشند و جای سوال است که یک فرد در کسوت روحانی چگونه می‌تواند ضرورت و بداهت این موضوع را به تمسخر بگیرد و خواستار برقراری شبکه ارتباطی غیر پاسخگو و ناامن و لجام‌گسیخته خارجی باشد؟!
روزنامه اصولگرای جوان خطاب به علی دایی نوشت: حیف است او که خودش قبلاً گفته است حضرت آیت‌الله بهجت به او توصیه کرده در فضای مجازی نباشد و او نیز بعد از این نصیحت آن را آویزه گوش کرده است، حالا آن را فراموش کند و بد هم فراموش کند.
خشم نیمار بعد از دریافت کارت زرد از داور دیدار دیشب پی‌‌اس‌جی در لیگ قهرمانان اروپا و واکنش عجیب او در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.
در اطلاعیه مرکز فوریت‌های امنیتی، اطلاعات و اخبار آمده است: تصاویری که با عنوان حمله به اتوبوس حامل زائران ایرانی در عراق در فضای مجازی منتشر شده، کذب است.
علم الهدی: یکی از مسئولان امنیتی استان گزارش داد از هفتم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه امسال در فضای مجازی و رسانه ای کشور، 33 هزار پست و پیام و تیتر روزنامه علیه بنده در داخل و خارج کشور منتشر شده است روزی هزار و 100 حمله به بنده صورت گرفته است و در این گزارش اضافه کرده اند که عامل این حملات هزار نفر هستند.
ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که در آن سه مأمور پلیس آمریکا به صورت وحشیانه یک نفر را در ایالت آرکانزاس ضرب و جرح قرار می‌دهند، بار دیگر افکار عمومی این کشور را جریحه‌دار کرد.
تیراندازی اشتباهی عروسی را به عزا تبدیل کرد!
در پی حرف‌های توهین آمیز حسن عباسی علیه فوتبالیست‌های ایرانی که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشت، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و در حساب توییتر خود پاسخ این سخنران را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ