اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در پیامی ایستادن مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در سکوی نخست رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان در اردن را به ملت بزرگ ایرن تبریک گفت.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در پیامی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.
مدیرکل روابط عمومی بانک ملت در پیامی، فرارسیدن 17 مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.
هفده مرداد که با نام خبرنگار پیوند خورده، فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های بی‌دریغ خبرنگاران فهیم صنعت بیمه را ارج نهیم.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان پس از عنوان نخست ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان پيام تبريك صادر كرد.
نخست وزیر عراق بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال امید این کشور برابر ایران پیام تبریک داد و در آن شاگردان شنیشل را شایسته پیروزی دانست.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد.
رئیس‌جمهور تاجیکستان و نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.
نخست وزیر هند و رئیس‌جمهور تاجیکستان در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم هند به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
رئیس جمهور و نخست وزیر عراق عید نوروز را تبریک گفته و آرزوی صلح و امنیت کردند.
«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان امروز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیام تبریکی صادر کرد.
نخست‌ وزیر ارمنستان امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام‌ های تبریکی را خطاب به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌ جمهور اسلامی ایران ارسال کرد.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خطاب به وزیر خارجه آلمان گفت: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
رئیس شواری عالی سیاسی یمن در پیامی سالروز انقلاب الجزایر را به عبدالمجید تبون رئیس جمهور این کشور تبریک گفت و خواستار این شد که مسئله فلسطین محور نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر باشد.
دبیرکل سازمان ملل در پیام تبریک به «محمد شیاع السودانی» بر تعهد این سازمان به حمایت از دولت و مردم عراق تأکید کرد.
رئیس ائتلاف دولت قانون در پیامی رأی اعتماد پارلمان عراق را به «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر جدید این کشور و اعضای کابینه او تبریک گفت.
‌رضا دقتی، عکاس ایرانی و دوست نزدیک احمد شاه مسعود با انتشار ویدئویی در توییتر خود نوشته که امروز با احمد مسعود دیدار کرده است. او در پیامی زیر عنوان «زمان امید» نوشته: «تجدید دیدار در وین، با احمد مسعود، پسر مسعود، رهبر مقاومت افغانستان در برابر تاریک گرایی و برای آزادی و کرامت مردم افغانستان.» احمد مسعود اکنون برای شرکت در نشست چهره‌های سیاسی افغانستان در وین حضور دارد. او رهبری «جبهه مقاومت ملی» که با طالبان در نبرد مسلحانه هستند، برعهده دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام پرافتخار قهرمانی و رتبه‌های نخست اعضای تیم دانش آموزی جمهوری‌اسلامی ایران در المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک سال ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ