رویکرد ارباب و نوکر خوب است، اما باید به بحث ولایت عرضی وارد شویم. از شما تقاضا دارم موضوعاتی مانند ما برای هم بمیریم، به هم مهربان باشیم و به هم پیوستن، را در قالب نوحه، میان هیأتی‌ها ترویج کنید. الآن مشکلات جامعه ما با اصلاح حکمرانی مردمی حل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا در این ایام که روز‌های منبر و روضه است، جناب‌شان به مجلس نمی‌گویند که چرا قانون حجاب را به پستو بردید تا آن را تصویب کنید؟ مگر نه اینکه بر این باور هستید که این قانون بر حق است؟ این سکوت و آن فریاد نشان می‌دهد که دغدغه‌های اجتماعی و سیاسی زمین مثل قارچ پس از باران بیرون می‌زند که رقیب بر سرکار باشد. اما وقتی دوستان بر کرسی قدرت تکیه می‌زنند دیگر می‌شود ندید و انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته است.
پناهیان می‌گوید بعضی از افراد بی‌بندوباری را می‌خواهند به یک جریان مدیریت شده قوی تبدیل کنند، مگر مساجد ما مرده‌اند؟ مگر جوانان انقلابی ما مرده‌اند؟
پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: ادبیات دین، اصلش باید بحث آزادی باشد؛ آزادی فردی و آزادی اجتماعی، یعنی آزادی یک فرد و آزادی یک ملت. آزادی یک ملت لازمه‌اش چیست؟ لازمه‌اش مدیریت ولایی است، چون فقط مدیریت ولایی است که می‌تواند کاری کند که خوب‌های یک ملت بجوشند و بالا بیایند.
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه یزید امروز خیلی یزیدتر از یزید دیروز است، گفت: قدرت جهانی یزید امروز، مردم دنیا را به انواع و اقسام فسق و فجور آلوده می‌کند تا بتواند بر آن‌ها حکمرانی کند. آن روز اگر یزید عده‌ای را به قتل می‌رساند، یزید امروز یعنی آمریکا نسل‌ها را به قتل می‌رساند.
رهبر معظم انقلاب در هیچ حوزه‌ای مانند تبلیغ ابراز نگرانی نکردند، متاسفانه برخی در حوزه تبلیغ را دارای اهمیت نمی‌دانند، چرا ما تبلیغ را از اساس امری دانشی نمی‌دانیم؟ تبلیغ موضوعی کاملا دانشی است و ما برای جذب مخاطبین باید بتوانیم با دانش کافی به عرصه تبلیغ ورود کنیم.
پناهیان اظهار کرد: وقتی وکیل امام حسن عسکری (ع) از ایشان می‌پرسد که کدام مسجد را ابتدا بنا کنم، ایشان می‌فرمایند که ابتدا مسجد روستای رحق را بنا کنید، مردم این منطقه در روستایی زندگی می‌کنند که امام معصوم (ع) به اینجا عنایت ویژه داشته است.
پناهیان بیان کرد: ما در حال ساختن کشتی نوح هستیم! ممکن است اقداماتی که امروز انجام می‌شود تاثیر کوتاه مدت نداشته باشد، ولی در آینده مشخص خواهد شد و رهبری ناظر به این مسائل، از امیدآفرینی حرف می‌زنند.
پناهیان با بیان اینکه مسئولان هر چه دقیقتر امر ولایت فقیه را تعقیب کنند از برکات و نصرت الهی بیشتر بهره مند خواهند شد، افزود: مهمترین امر ولایت فقیه رشد عقلانیت است؛ تبعیت از ولایت فقیه به معنای تبعیت کورکورانه نیست بلکه تبعیت همراه با تعقل و تفکر است و از این رو است که با ظهور امام زمان(عج) عقل ها کامل می شود و با تبعیت همراه با عقلانیت انسان رشد پیدا می‌کند.
حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سالروز شهادت امام صادق(ع) در فاطمیه بزرگ تهران به وزیر ارشاد تذکر داد.
مگر می‌شود اسلام عزیز بشود و نفاق پدید نیاید؟ چگونه می‌شود که در حکومت امام زمان (ع) اسلام عزیز می‌شود و نفاق و اهل آن هم ذلیل می‌شوند؟ خب این خیلی عالی است! ما هزار و چهارصد سال است در همین معنا گیر کرده‌ایم، کفر و شرک را که پیامبر (ص) از بین برد، در نفاق گیر هستیم که اسلام گسترش پیدا نمی‌کند.
پناهیان گفت: مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در امور جامعه، این‌قدر اهمیت دارد که به‌خاطرش خون امام‌حسین(ع) ریخته شد و امیرالمؤمنین(ع) متهم شد به عدم سیاست‌ورزی! این مشارکت‌خواهی از مردم، اصلِ حقیقت ولایت است.
پناهیان که در برنامه «ماه من» سخن می‌گفت و در حال توصیف محبت والدین و فرزندان بود، گفت: شنیده‌ام فیلمی ساخته شده که در صحنه اوج آن دختر به صورت پدرش سیلی می‌زند. امیدوارم شایعه باشد، ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد...
پناهیان گفت: بعضی از سیاسیون درجه‌یک این کشور که بعضاً آنها را برای ریاست‌جمهوری قبول‌ می‌کنند، می‌روند حجاب را مسخره می‌کنند رأی می‌آورند. آیا کسی دندانپزشکی را مسخره می‌کند تا رأی بیاورد؟! نه؛ پس چرا حجاب را مسخره می‌کنند؟ چون حجاب را یک امر ارزشی می‌دانند و می‌گویند: حجاب به عقیده افراد بستگی دارد، عقیده را تحمیل نکنید! هنوز در این کشور بی‌سوادهایی هستند که می‌گویند حجاب عقیده است و عقیده را تحمیل نکنید.
مرتضی و رضا پناهیان، پسران علیرضا پناهیان - روحانی معروفی که به مواضع رادیکال شهرت دارد - با توئیت هایی که موضوع شان آرزوی مرگ برای میرحسین موسوی است، وارد گود شدند!
حجت الاسلام پناهیان گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت.
اگر بی‌حجابی رواج پیدا کند، مطمئن باشید که حجاب هم قیمت و ارزش بیشتری پیدا می‌کند و قدرش بیشتر دانسته می‌شود و حجاب هم یک رواج کیفی بیشتری پیدا می‌کند.
پناهیان با اعتقاد به اینکه دشمنان خدا، دشمنان احمد بن موسی(ع)، دشمنان علی بن موسی (ع) و دشمنان اهل بیت (ع) دشمنان ملت ایران هستند، گفت: دشمنان حتی اگر به ملت ایران دسترسی پیدا کنند به بندگی هم راضی نمی‌شوند. ببینید همین دواعشی که سلطه بر قسمتی از عراق پیدا کردند با این کشور چه کردند؟ هزاران دانشجو را در یک لحظه نابود کردند. مردم ایران باید باور کنند که دشمن دارند. این موضوع را خداوند با آیات خود برای ما جا می‌اندازد.
رئیس جمعیت امام رضایی‌ها گفت: معظم رهبری فرمودند دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانند. دهه هشتادی‌ها فرصتی هستند که اگر به آن‌ها نپردازیم به تهدید تبدیل می‌شود. دشمن بنا دارد این اوج‌نشینان را، دره‌نشین کند.
روحانی مشهور گفت: دشمن با رواج بی ادبی و اجرای صرف قانون به دنبال حرمت شکنی نسبت به ولی خدا در جامعه است.
نظام اجتماعی کشور ما مبتنی بر حرمت نگهداشتن ولی خداست، به همین خاطر است دشمنان اسلام به خصوص انگلیس بارها در طول تاریخ به دنبال حرمت شکنی از دین و اولیای خدا بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه دینداری موجب زندگی سالم انسان در جامعه می‌شود ابراز داشت: زندگی سالم منجر خواهد شد عقل انسان نیز سالم باشد که در این صورت انسان هم به عقل معاش و هم عقل معاد برسد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار داشت: بر اساس بعضی از نظر سنجی‌ها حتی کسانیکه حجاب درستی ندارند از نظر اعتقادی قائل به حجاب هستند، اما بنا به دلایلی خود را ملزم به حجاب نمی‌دانند.
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در سوگواره «احلی من العسل» در حرم امام خمینی(س) گفت: رسم روزگار این است که پسرها و دخترها یا از پدر و مادر خودشان دیندارتر می شوند و یا دین پدر و مادرشان را کنار می گذارند؛ چون پسرها و دخترها تغییر می خواهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ