ژاوی یک بار دیگر از پدری و رونالد آرائوخو تمجید کرد و گفت که رهبر آینده بارسلونا خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سیدمحمد موسوی در دیدار ایران و هنگ‌کنگ نخستین کاپیتانی خود در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا را تجربه کرد تا تعداد کاپیتان‌های ایران (سرگروه) در این مسابقات به عدد ۱۴ برسد.
لوئیس انریکه در آستانه بازی تیمش، پاری سن ژرمن مقابل تولوز، در نشست خبری از پاسخ دادن به این پرسش که کاپیتان پی‌اس‌جی چه کسی خواهد بود طفره رفت.
فرانکی دی‌یونگ حالا کاپیتان سوم بارسلوناست و به این قضیه افتخار می‌کند.
شجاع خلیل‌زاده در بازی دوستانه تراکتور و پیکان بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.
مدافع ملی پوش فصل گذشته پیکان در روز انتقال به گل‌گهر کاپیتان تیم امید شد.
مدافع ملی‌پوش تازه وارد تراکتور به عنوان کاپیتان این تیم در فصل جدید کار را دنبال خواهد کرد.
باشگاه بارسلونا بازوبند کاپیتانی این تیم را به سرجی روبرتو تقدیم کرد. او در 31سالگی جانشین سرخیو بوسکتس شد که بارسا را به مقصد اینترمیامی ترک کرد.
به نظر می‌رسید که با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، حالا نقش تونی کروس و لوکا مودریچ از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.
مدافع فصول گذشته نساجی به کادر فنی این تیم ملحق شده است.
ناچو فرناندز قصد ترک اروپا و بازی در جایی دیگر را داشته اما به خاطر درخواست رئال و هم‌چنین بستن بازوبند کاپیتانی در مادرید ماندگار شده است.
کیلیان امباپه، کاپیتان جوان تیم ملی فرانسه، خود را شایسته دریافت جایزه توپ طلا می داند.
در بازی ایران و قرقیزستان سه بازیکن تیم ملی بازوبند کاپیتانی را بر دست بستند.
ایران با کاپیتانی سید محمد موسوی به مصاف ژاپن میزبان می‌رود.
کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال گفت: خیلی از افرادی که چسبیده به والیبال هستند دوست ندارند امثال من را در کنار تیم ببینند چون نگران جایگاه خودشان هستند.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از نقش مهمی که در پیروزی تیمش مقابل نیوکسل داشت در تماس تصویری با هواداران شرکت کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفت.
کاپیتان ملوان می گوید به عنوان نماینده انزلی فقط به فکر تیم خودشان هستند و بس.
کیلیان امباپه که کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه شده، تایید کرد که در این مورد با آنتوان گریزمان صحبت کرده و گفت با او ابراز همدردی کرده است.
ممکن است حواشی بزرگی در انتظار رختکن تیم ملی فرانسه در ماه های بعدی باشد.
روزنامه اکیپ فرانسه امروز اعلام کرد کیلیان امباپه در مسابقات تیم ملی فرانسه در فیفادی‌های پیش‌رو، کاپیتان تیم ملی فرانسه خواهد بود.
جلال علی‌محمدی کاپیتان اول تیم فوتبال سپاهان به شمار می‌رود که حالا رفته رفته خیلی بیشتر از گذشته مورد توجه مورایس قرار گرفته است.
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: جامعه بوکس به افرادی که برای ثوری رای جمع کردند تا او رییس شود و منافع خودشان تامین شود، اعتماد نکنند.
استقلالی‌ها توانستند در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر علاوه بر برتری مقابل هوادار، دروازه خودشان را مثل هفته گذشته بسته نگه دارند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.
در روزی که تغییرات متعددی در ترکیب سپاهان صورت گرفته است، این محمد کریمی است که بازبند کاپیتانی را به بازو بسته و در ترکیب طلایی‌پوشان حضور دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ