اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همایش ملی آموزش مدیران و کارشناسان حقوقی دستگاه های اجرایی
همایش«پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امیدآفرین»
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از ۱۴ تا ۱۷ مرداد ماه میزبان مجموعه نشست‌هایی با موضوع نهضت مشروطه است.
همایش سالروز تاسیس سازمان انتقال خون
همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سپاه تهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سپاه تهران برگزار شد.
مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برگزاری همایش بین المللی مقابله با توفان‌های گردوغبار؛ دستاورد مهم دولت مردمی در دیپلماسی محیط زیستی است.
همایش سراسری قوه قضاییه با حضور سران قوا آغاز شد.
همایش سراسری قوه قضاییه با حضور سران قوا آغاز شد.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در تابستان امسال یک همایش سراسری در کشور داشته باشیم.
نخستین همایش آموزشی شناسه کالا، تجارت داخلی و سیستمی سازی سامانه ثبت سفارش برنج با مشارکت وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو و نیز انجمن واردکنندگان برنج ایران برگزار شد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری همایش ملی محیط زیست و حق آموزش خبر داد.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
نخستین همایش آینده‌پژوهی در علوم و فناوری‌های زیستی، در سالروز تأسیس پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی برگزار می شود.
همایش فرماندهان نیروهای مسلح صبح امروز با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
همایش معرفی سند برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه
چهل و هشتمین جلسه هیأت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با وجود قطع صدای سالن همایش و بروز برخی ممانعت‌ها برگزار شد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه در طرح مولدسازی نظرات کارشناسان اخذ شده است، گفت: از سال ۱۳۹۷ موضوع مولدسازی تحت بررسی قرار گرفت. در اردیبهشت سال جاری نیز در همایش بین المللی خصوصی سازی نشست‌های متعدد در حوزه حکمرانی دارایی‌های دولت برگزار و از ۱۰۰ صاحب نظر خارجی و داخلی مشاوره گرفته شد و در نهایت طرح در آبان‌ماه به تایید رهبری رسید و ایشان تاکید کردند که باید مراقبت و نظارت صورت بگیرد.
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
محسن رهامی عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران در همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» گفت: مثلا قوانین بانکی ما الآن فقهی هست و فقها و شورای نگهبان تأیید کرده اند، ولی اخلاقی نیست؛ این قوانین بانکی ما باعث انباشته شدن میلیاردها ثروت می شود و مردم را فقیر می کنند. بسیاری از قوانینی که خود ما در مجلس اول و دوم تصویب کردیم فقهی بودند ولی اخلاقی نبودند.
محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در همایش سواد رسانه ای، جنگ شناختی و پدافند اقتصادی الزامات پدافند غیر عامل در صنعت بانکداری را تشریح کرد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
همایش سازندگان زنجیره تامین با محوریت توسعه محصول و افزایش تولید با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، اعضای انجمن های قطعه سازی و مدیران عامل شرکت های قطعه ساز و زنجیره تامین گروه سایپا، برگزار شد.
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال لرستان امروز با حضور مهدی تاج رییس‌ فدراسیون فوتبال ایران در سال همایش دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ