سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری شمال شرق و شرق کشور همچنین جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش در برخی از استان‌های کشور نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب در جنوب ایران هشدار داد و برای روزهای آتی در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:بارش های تابستانی در نواحی شمالی ادامه خواهد داشت و در شرق، شمال شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل پدیده غالب وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مناطقی از اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در نواحی شمال شرق، شرق، جنوب شرق وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و احتمال آبگرفتگی معابر در سه استان و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور خبر داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ برای امروز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق و مناطق مرکزی کشور پیش بینی می‌شود.
یکشنبه (۴ تیر) در دامنه‌های البرز شمالی واقع در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد در ساعات بعد از ظهر نیز در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:برای روز جاری وزش باد شدید در شرق و جنوب غرب کشور پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید در شرق و جنوب شرقی کشور برای روز جاری پیش بینی می شود.
در پنج روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل شمالی، ارتفاعات البرز، شمال شرق، بخش‌هایی از استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال تگرگ برای امروز (۲ خرداد) در شمال خراسان رضوی خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، یزد و خراسان‌جنوبی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: روز شنبه با ترک سامانه بارشی از کشور شاهد جوی آرام خواهیم بود و تا اواسط هفته افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آینده در شرق و شمال شرق کشور ، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آینده در شرق و شمال شرق کشور ، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
روز جمعه در مناطق شمالی و جنوب شرق کشور به علت بارندگی و در نوار شرقی، غربی و بخش‌هایی از مرکز کشور به علت وزش باد و گرد و خاک، هشدار زرد برقرار است.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق و برخی مناطق جنوب‌غرب، تداوم وزش بادهای شدید توام با گردوخاک پیش‌بینی شده که در منطقه زابل به شکل طوفان شن و خاک است.
به گفته ضیاییان در پنج روز آینده در شرق کشور و برخی نقاط جنوب غرب کشور تداوم وزش باد شدید گاهی گردوخاک را خواهیم داشت و شرق دریای عمان نیز در این مدت مواج خواهد بود.
از امروز تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۵ مردادماه) در بخش‌هایی از نیمه‌جنوبی سیستان و بلوچستان و هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رشد ابر‌های همرفتی رگبار و رعدوبرق گاهی وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ