ساکت در سال بیش از 1 میلیارد و 104 میلیون درآمد دارد. نکته قابل توجه اینکه این عدد مربوط به سال گذشته است و قطعا برای امسال با افزایش هم همراه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روس می‌گویند که دولت انگلیس با همکاری اوکراین، یگانی را برای حذف و ترور رهبران و مقامات آفریقایی تشکیل داده است.
دبیرخانه بین المللی افشای حقوق بشر آمریکایی مراسم بزرگداشت شهدای عرصه‌های مختلفی که در مسیر افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و متحدانش به شهادت رسیده‌اند را برگزار می‌کند.
اخیرا روزنامه تهران تایمز در گزارشی سند محرمانه و بسیار مهمی از وزارت خارجه آمریکا را به طور اختصاصی منتشر کرد که حاکی از برنامه‌ریزی دقیق این کشور برای حمایت از آشوب ها در ایران بود.
افشای بودجه پارسال سپاهان ؛ بالای نیم همت!
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
از جمله نکات مهم دیگری که در اطلاعیه اخیر آمده، تاکید بر این نکته است که تیم حقوقی بهزیستی استان نیز به منظور احقاق حقوق افراد آسیب دیده و مقیم مرکز موضوع پیگیری شکایت از عاملان این اتفاقات را بصورت ویژه در دست کار خود قرارداده.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از پزشکان بنام کشور دکتر م. م رقم ۳ هزار یورویی را برای انجام صرفاً یک عمل قلب از همراهان بیمار درخواست کرده است!
افشای حذف عمدی استقلال از آسیا توسط دولت
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در ساعات منتهی به برگزاری آزمون ۷ مرداد ۱۴۰۲ (۲۹ جولای ۲۰۲۳)، بر اساس گزارش ناظرین این سازمان به دلیل افشای سوالات و با هدف حفظ سلامت آزمون، پیشگیری از تقلب و تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با اطلاع مؤسسه IDP آزمون مذکور لغو شد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد یکطرفه علیرضا بیرانوند با سرخپوشان را غیرممکن تلقی کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حمله به هواپیمای مسافربری ایران لکه ننگی برای آمریکاست و به خوبی دروغ‌گویی مقامات این کشور در زمینه حقوق بشر را نشان می‌دهد.
سخنگوی وزارت خارجه با تبریک فرارسیدن عید غدیر گفت: امروز ۱۲ تیرماه آخرین روز بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی است، روزی که آمریکایی‌ها هوایپمای مسافربری ایران را مورد هدف قرار دادند.
دومین همایش بین المللی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی
نشست هم‌اندیشی و هم‎افزایی ستاد مرکزی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با حضور دبیر ستاد حقوق بشر برگزار شد.
دبیرخانه بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فعالیت خود را در سال ۱۴۰۲ جهت برگزاری ششمین دوره جشنواره بین المللی و نشان مردمی «افشای حقوق بشر آمریکایی» آغاز کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها در شبکه افق گفت: حقوق اعضای شورای شهر حدود ۲۰ میلیون تومان است.
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
عزیزی‌خادم تا امروز استعفایی را امضا نکرده و حالا براساس لایحه خود مدعی است عزل او توسط هیات‌رییسه، در مجمع مطرح و به رای گذاشته نشده است پس کاملا غیرقانونی است
مربی تیم ملی فوتبال ایران که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت، خبر جدیدی را از حقوق و پاداش این مربی پرتغالی افشا کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، خبر‌های مهم برای بورس امروز ۱۶ مهرماه، شایعه امیدوار کننده برای بورس چیست؟، خبری مهم برای سهامداران تاپیکو، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان چقدر خواهد بود؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای فوق‌العاده بررسی سیاست‌های برنامه هفتم را ادامه داد که «تقویت دیپلماسی آب» در دستور کار این جلسه قرار داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ