جلسات علیرضا منصوریان با مدیران فولاد نتیجه‌بخش بوده و به زودی این چهره به صورت قطعی سرمربی قرمزپوشان در سال آینده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم های گل گهر و فولاد از هفته نخست رقابت های لیگ برتر به احتمال قوی چهارشنبه هفته آینده با حضور مهدی تاج در سیرجان برگزار می شود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: امیدواریم در روزهای آینده مشکلات احتمالی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مجمع حل و در اسرع وقت وارد فاز اجرایی شود.
مهدی قائدی بار دیگر شاگرد فرهاد مجیدی می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: در معاملات چنانچه اسناد رسمی وجود نداشته باشند، رصد کردن املاک و مراحل خرید و فروش آن شفاف نیست.
پژوهشگر آسیب‌های اجتماعی جهاد دانشگاهی تهران در یادداشتی ضمن تعریف سکونتگاه‌های غیررسمی و تبعات آن،آماری از رشد این سکونتگاه‌های غیررسمی ارائه کرد.
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
علی شمخانی در توییتی تلویحا از پایان کار خود در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خبر داد. خبری که نور نیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه این شورا آن را تایید کرد
از قهرمانی با گل سپهر حیدری تا لمس جام در قائمشهر، 28 اردیبهشت همیشه روزی تاریخی برای پرسپولیس خواهد ماند.
همکاری کمپانی EA و لالیگا به تغییر نام لیگ اسپانیا در فصل آینده خواهد انجامید. لوگوی جدید هم به صورت غیررسمی رونمایی شده است.
براساس خبر‌های فاش‌شده و غیررسمی، به‌نظر می‌رسد تبلت تاشوی سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد تب نمایشگری بسیار بزرگ‌تر از نمایشگر ۷.۶ اینچی گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۴ این شرکت داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده ارائه کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در یک نشست غیررسمی نقطه نظرات خود را برای تسریع در بررسی بودجه سال آینده ارائه کردند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: نیروهای غیررسمی و شرکتی باید تعیین تکلیف شوند و اگر دولت نمی‌خواهد تعیین تکلیف شود باید به صورت شفاف اعلام کند.
نشست علمی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهادهای خانواده برگزار شد.
صالح آبادی رئیس بانک مرکزی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: آن چیزی که بر نرخ ارز تاثیرگذار است بازار غیررسمی است که سطح و حجم آن نسبت به بازار رسمی بسیار کوچکتر است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در سند ملی باید همه سیاست‌های مربوط به نوسازی، مقاوم‌سازی و بهسازی بافت‌های ناکارآمد لحاظ شود.
با کناره گیری فدراسیون فوتبال هند از کاندیداتوری برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ عربستان پیشنهاد میزبانی داد
علی واعظ، تحلیلگر دیگر هم معتقد است که حتی اشتیاق در غرب برای توافقی که تحریم‌ها را درباره ایران کاهش می‌دهد به دلیل ناآرامی‌ها در ایران و بحث ارسال سلاح به روسیه به‌شدت کاهش یافته است.
گاردین نوشت: محمد بن‌سلمان در حالی به‌عنوان نخست وزیر عربستان سعودی منصوب شد که کارشناسان معتقدند احتمالا این اقدام باعث می‌شود ولیعهد در برابر دعوی بالقوه مخرب ایالات متحده درباره ارتباط وی با نقش ادعایی‌اش در قتل جمال خاشقجی مصون شود.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: با تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی فشار مالیاتی از بخش رسمی اقتصاد کشور برداشته و به بخش‌های غیررسمی، نامنظم و مالیات گریز منتقل خواهد شد.
اژه ای: از ابتدای طرح و پخش غیررسمی موضوع تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه، من تأکیدات لازم را در راستای اِعمال دقت و سرعت در روند رسیدگی به این موضوع انجام دادم و پیگیری‌های مقتضی را برای وصول این گزارش به صورت رسمی از ناحیه مجلس به دستگاه قضائی ترتیب دادم.
سورنا ستاری متولد ۱۳۵۱ و دانشیار دانشگاه صنعتی شریف است در ۲ مهر ماه سال ۹۲ با حکم بیژن نامدار زنگنه وزیر وقت نفت به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت منصوب شد، ولی در ۱۳ مهر ماه همان سال با حکم حسن روحانی به عنوان معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مشغول به کار شد.
مهاجم مالیایی اسبق استقلال با پرسپوليس به توافق رسید و به زودی رونمایی خواهد شد.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ