تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله دانشجویان جهان از شنبه سوم تیرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با حضور 10 تکواندوکار از فردا در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود.
با صلاحدید کادر فنی، نسترن ولی زاده به تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان ملحق شد.
با صلاحدید کادر فنی، نسترن ولی‌زاده به تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان ملحق شد.
تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله دانشجویان جهان از شنبه سوم تیرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود.
تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله یونیورسیاد جهانی دانشجویان از شنبه سوم تیرماه در محل خانه تکواندو آغاز می‌شود.
تمرینات تیم ملی تکواندو در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان امروز در خانه تکواندو با حضور یک میهمان ویژه پیگیری شد.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
مرحله سوم اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه به پایان می رسد و ملی پوشان تا جمعه استراحت خواهند داشت.
تیم ملی تکواندو بانوان اولین جلسه تمرینی خود را جهت شرکت در رقابت های گرند اسلم چین صبح امروز آغاز کرد.
تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در رقابت‌های گرند اسلم چین از صبح امروز آغاز شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در رقابتهای گرنداسلم چین صبح امروز در حانه تکواندو آغاز سد.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو کشورمان در گروه مردان در سال جدید صبح امروز برگزار شد و اردونشینان چند روز استراحت خواهند داشت.
آخرین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو کشورمان در گروه مردان در سال جدید صبح امروز برگزار شد و اردونشینان چند روز استراحت خواهند داشت.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان و آقایان با حضور ۳۸ تکواندوکار از امروز آغاز شد.
اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان که بعد از بازگشت ملی پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
اردوی تیم ملی تکواندو کشورمان که بعد از بازگشت ملی‌پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
اردوی تیم ملی تکواندو که بعد از بازگشت ملی پوشان از فجیره و استانبول در خانه تکواندو از سر گرفته شده بود، عصر فردا به مدت ۵ روز تعطیل خواهد شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان با حضور نفرات برتر رقابت‌های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور به میزبانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان با حضور نفرات برتر رقابت های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور به میزبانی فدراسیون تکواندو آغاز شد.
با اعلام سازمان تیم های ملی تکواندو، دور جدید تمرینات تیم ملی مردان با دعوت از ۱۱ تکواندوکار از دهم دی ماه آغاز می شود .
با صلاحدید کادر فنی تیم ملی تکواندو آقایان، دور جدید تمرینات تیم ملی مردان از دهم دی ماه آغاز می‌شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در فاصله ۲۴ ساعت به اعزام تیم ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان از تمرینات این تیم بازدید کرد.
مربی تیم ملی تکواندو ایران پس از استعفا از سمت خود در روزهای گذشته نیز در تمرینات تیم ملی حاضر نشده است.
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از امروز سه شنبه آغاز می‌شود و تا زمان اعزام به رقابتهای گرندپری منچستر ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ