باشگاه دورتموند در نظر دارد با پیشنهادی قابل توجه کیتو ناکامورا را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
فابینیو پس از اولین بازی در لیگ عربستان سعودی با یک سورپرایز راهی خانه شد.
به مناسبت روز خبرنگار، همراه اول به خبرنگاران ۲۰۰گیگ اینترنت هدیه داد.
علیرضا بیرانوند که در جام جهانی ۲۰۱۸ پنالتی رونالدو را گرفته بود، پیراهن رونالدو را به عنوان یادگاری از این فوق ستاره دریافت کرد.
هدیه خیرآبادی اولین مدال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان آب‌های آرام را کسب کرد.
با برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت، برنده بزرگ این دوره، مشخص شد و ۳ میلیارد ریال دریافت کرد.
با برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت، برنده بزرگ این دوره، مشخص شد و ۳ میلیارد ریال دریافت کرد.
باشگاه الاتفاق در اولین گام بعد از جلب رضایت با جرارد در تلاش است تا دو ستاره لیگ برتری را جذب کند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در سفری برنامه‌ریزی نشده در قطر حضور دارد. او در یکی از اولین برنامه‌های این سفر شمشیری گران‌قیمت به رسم هدیه دریافت کرد.
نویسنده اولین نامه به رئیس جمهور در جریان سفر به آذربایجان شرقی زهراخانوم ۵ ساله بود که زودتر از همه به نامه اش رسیدگی شد و یک قواره چادر کوچک صورتی گل گلی هدیه گرفت.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
گابریل مارتینلی، وینگر برزیلی آرسنال، در دقایق اولیه دیدار این تیم مقابل لیورپول موفق به باز کردن دروازه تیم یورگن کلوپ شد تا آرسنال در خانه حریف پیش بیفتد.
رم با قبول شکست 2-1 مقابل کرمونزه، اولین برد فصل را به این تیم قعرنشین هدیه داد.
طی یک فرایند جالب لوریس کاریوس اولین فینال خود را بعد از فینال کابوس وار چمپیونز لیگ سال 2018 تجربه خواهد کرد.
اورتون امروز در اولین دیداری که تحت هدایت شان دایش برگزار کرد، توانست آرسنال صدرنشین را 1-0 شکست دهد و اجازه نداد توپچی‌ها به سومین برد متوالی خود در لیگ برتر دست یابند.
اورتون امروز در اولین دیداری که تحت هدایت شان دایش برگزار کرد، توانست آرسنال صدرنشین را 1-0 شکست دهد و اجازه نداد توپچی‌ها به سومین برد متوالی خود در لیگ برتر دست یابند.
امروز جام جهانی اوج هیجان را به هواداران هدیه می‌دهد؛ کرواسی-برزیل و آرژانتین-هلند نبردهایی هستند که دو تیم خوب را به خانه می‌فرستند.
هدیه همراه اول به‌مناسبت اولین برد ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
به‌مناسبت برد ارزشمند تیم فوتبال کشورمان در برابر تیم ولز، همراه اول به تمامی مشترکان خود هدیه می‌دهد.
در شرایطی که در بازی‌های گذشته تنها لوکادیا بازی را برای قرمزها در می‌آورد، این بار شیخ دیابانه پیام‌آور شادی برای سرخپوشان بود تا خارجی‌های خط حمله پرسپولیس ارزش پول خرج شده را داشته باشند
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
کارشناس فوتبال گفت: تغییراتی که سرمربی استقلال در نوع تاکتیک و ترکیبی که انجام داد باعث شد تا آبی پوشان اولین سه امتیاز را در لیگ بیست و دوم کسب کنند.
ژوزه مورینیو به بازیکنان و کادرفنی رم پس از پیروزی در بازی اول فصل مقابل سالرنیتانا پاداش جالبی داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ