باشگاه گل‌گهر رسما از سرمربی جدید و یونانی خود رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
رسانه‌های عبری در گزارش‌هایی به عملیات پرواز چندین فروند از پهپادهای مقاومت فلسطین در آسمان غزه پرداخته‌اند.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
سخنگوی وزارت علوم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هیچ فرایند مخفیانه برای جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها وحود ندارد و نخواهد داشت.
پژمان بازغی رئیس صنف بازیگران سینما و بازیگر فیلم پرونده باز است، در اکران مردمی فیلم پرونده باز است در سینما ارگ تجریش نسبت به صدور حکم برای برخی سینماگران از جمله سعید روستایی واکنش نشان داد. او همچنین مضمون فیلم پرونده باز است را بخشش خواند و تاکید کرد این چیزی است که این روزها باید بیشتر به آن توجه کرد. پرونده باز است آخرین فیلم کیومرث پوراحمد همچنان در حال اکران است.
فرشید سمیعی می گوید زمان تصویب قانون سقف بودجه، کسی از باشگاه استقلال به این موضوع اعتراض نکرده است.
باشگاه گل‌گهر سیرجان شایعه مربوط به عقد قرارداد با سرمربی یونانی‌اش به مبلغ دو میلیون دلار را رد کرد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌های یونان درباره مبلغ قرارداد ۲ میلیون یورویی «مارینوس اوزونیدیس» و دستیارانش با باشگاه گل‌گهر واکنش نشان داد.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
زاکانی شهردار تهران گفت:خبر منتشر شده در خصوص آرامگاه های خانوادگی است که برای ارائه خدمات در طور سال یک مبلغ کمی را دریافت می کنند و شامل بقیه قبور نمی شود.
در سرتاسر جهان، مبالغ هنگفتی صرف تلاش برای توسعه همجوش هسته‌ای به عنوان جایگزین مناسب برای دیگر منابع انرژی آلاینده‌تر شده است. این فرایند شامل در هم کوبیدن دو اتم با سرعت بسیار بالاست، سپس از این انر‌ژی برای ایجاد برق استفاده می‌شود. این فرایند همان واکنشی است که خورشید را نیرو می‌دهد.
فدراسیون فوتبال گزارشها درباره مبلغ ۵۰۰ هزار یورویی قرارداد کارلوس کی‌روش را تکذیب کرد.
امروز در نشست خبری سرمربی تیم ملی، سماجت و رفتار سیاسی خبرنگار انگلیسی اسکای‌ اسپورت در طرح سوالات سیاسی با واکنش هوشمندانه کارلوس کی‌روش همراه شد. در نشست خبری سرمربی تیم ملی، خبرنگار اسکای‌ اسپورت در سوالی به کی‌روش گفت: سرمربی‌گری تیم کشوری که حقوق زنان در آن رعایت نمی‌شود چه منفعتی برای شما دارد؟ کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما چه مبلغی برای این سوال دریافت می‌کنید؟ پس از اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به آن خبرنگار گفت: به حرف‌های من فکر کن! راستی از کشور خودتان چه خبر؟
«کامران عاروان»، مدیرعامل جامعه معلولین ایران در واکنش به افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان بهزیستی می‌گوید: «این مبلغ حتی برای انجام کمترین کار برای معلولان مستمری‌بگیر بسیار ناچیز است. مسئولان بهزیستی می‌دانند که تنها یک قلم از وسایل توان‌بخشی در سال‌های اخیر، تا پنج برابر گران شده است. به عنوان نمونه مهم قیمت هر بسته پوشک بزرگسالان برای افراد معلول به حدود ۱۳۰ هزار تومان رسیده است؛ هر فرد معلول باید در روز حدود پنج پوشک استفاده کند که هزینه ماهانه‌اش برای همین یک قلم کالا، به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد. پس این مستمری‌ها هزینه ایزی‌لایف و پوشک را هم تأمین نمی‌کنند چه برسد به نیاز‌های بعدی و مهم‌تر مثل مواد غذایی یا ابزار کمک توان‌بخشی مثل ویلچر»
معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «کاسیانو» مهاجم برزیلی خواهان مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده بود، به اظهارنظر مدیران استقلال درباره سعید صادقی واکنش نشان داد.
مربی پرسپولیس معتقد است که در دیدارهایی مانند بازی با فولاد باید از تک موقعیت ها استفاده کرد.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر
چرا ترس از کرونا نباید به اضطراب تبدیل شود؟
بلیت‌های ارائه‌شده در علی‌بابا، با حسابی سرانگشتی بسیار گران تر از جمع مبلغ بلیت و پرواز و اقامتی است که جداگانه توسط اشخاص خریداری شود و سودی نجومی را بابت خدمات میزبانی نصیب این شرکت می‌کند. تعزیرات و سازمان حمایت هنوز واکنشی به این اعداد نشان نداده اند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ