پابلو لاسو، مربی مشهور و پرافتخار سابق بسکتبال رئال مادرید، هدایت بایرن مونیخ را قبول کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد موسوی امشب در لایو اینستاگرام ورزش سه درباره اتفاقات تیم ملی والیبال صحبت خواهد کرد.
رئیس جمهور «گیلرمو لاسو» اعلام کرد که بیش از ۵۰۰ نفر روز یکشنبه در پی جاری شدن سیل ناشی از باران های شدید از خانه های خود در شمال اکوادور تخلیه شدند.
با پایان بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا (لالیگا اسمارت بانک)، گرانادا و لاس پالماس به لالیگا برگشتند.
پپ گواردیولا گفت تد لاسو برای موفقیت باید یک نفر مثل او را در تیم مربیگریش داشته باشد.
اف‌ث ریچموند تیمی است که محور سریال مشهور تدلاسو در بطن آن می‌گذرد، اما چنین باشگاهی در فوتبال انگلیس وجود خارجی ندارد.
تد لاسو یک سریال پرطرفدار است که داستان آن بر بستری از ماجراهای یک تیم لیگ برتری انگلیسی روایت می‌شود.
خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار لاسستا و ال‌چیرینگیتو، به نقل از یک منبع موثق ترکیب رئال در بازی فردا برابر سیتی را فاش کرد.
سربازان آمریکایی طی جنگ ویتنام از ام72 لاو برای نفوذ و تخریب سنگرهای دشمن استفاده می کردند. اما عملکرد نه چندان موثر در برابر تانک های ارتش ویتنام شمالی و برخی نواقص موجب شد تا بهبود عملکرد و طراحی این سلاح در دستور کار قرار بگیرد.
کمپانی «لاو» با موادی نظیر چوب بامبو، اجزای ساختاری چوبی دارای گواهی FSC و عایق طبیعی متشکل از پشم گوسفند یا کنف، داخل این کمپر را تزئین کرده است. کمپانی «وایلد درایوز» حتی ملافه‌های پارچه‌ای بامبو را به مشتریان این کمپر ارائه می‌کند که تا حد زیادی به تزئینات و اجزای داخل کمپر جلوه زیست محیطی داده باشد؛ بنابراین هر کسی که به دنبال کاهش مصرف کربن در هنگام کمپینگ است، باید در داخل این «ون خاص» احساس راحتی کند.
در آلمان سریالی تلویزیونی درباره تاریخچه باشگاه بایرن مونیخ و ستاره‌های سابق این تیم ساخته شده که به زودی پخش خواهد شد.
استفاده سریال معروف تد لاسو از بنری که برای ادای احترام به ری ویلکینز، اسطوره چلسی، در استمفوردبریج نصب شده بود باعث عصبانیت هواداران این باشگاه شد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک درمحورهرازمسیرحدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) ومحدوده‌های لاسم، آب اسک ورینه سنگین ودر محور آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار نیمه‌سنگین است
شفت- جشنواره نان محلی «کرچ لاکو» با استقبال پرشور مردم در شفت برگزار شد.
مطالعه تازه صورت گرفته نقطه عطفی در درک ساختار‌های مغز است. از آنجایی که مگس‌های میوه ژن‌های بسیاری را با انسان‌ها به اشتراک می‌گذارند نقشه مغزی لارو مگس میوه تازه ایجاد شده ممکن است به دانشمندان کمک کند تا یاد بگیرند که چگونه جهش‌های عامل بیماری سیم کشی مغز را در شرایط عصبی مانند اختلالات طیف اوتیسم و اسکیزوفرنی تغییر می‌دهند.
شیرجه به سمت چپ و مهار پنالتی خرید جدید لاس پالماس کاری کرد تا گلر ایرانی پونفرادینا تیمش را در بازی نگه دارد.
پونفرادینا امشب دو بر صفر مغلوب لاس پالماس شد تا در رده نوزدهم لیگ ادلانته قرار بگیرد.
شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.
یک دختر عرب که به بدل جورجینا شهرت یافته، در یک لایو اینترنتی، خنده‌های همسر رونالدو را هم تقلدید کرد تا بیشتر از قبل به جورجینا شبیه شود. این لایو در فضای مجازی به شدت جنجال‌ساز شده است. جالب اینکه این دختر مدعی شده مردم هر وقت او را می‌بینند، بلند به او «Siuuuu» می‌گویند.
وقتی لاکوتا تا شود، موتور‌های الکتریکی، ترمزها، فرمان و چرخ‌های خود را جمع می‌کند و این فناوری باعث می‌شود که ابعاد خودرو از ۳ متر به ۲ متر کاهش یابد.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
مارک لاس، سردبیر اکیپ، اظهارات جالبی را در آستانه اهدای جایزه توپ طلا درباره این مراسم مطرح کرده است.
جیسون سودیکیس، بازیگر آمریکایی که با بازی در سریال تد لاسو به شهرت جهانی رسید، امروز تماشاگر دیدار تیم های برنتفورد و آرسنال بود.
«مریک گارلند» دادستان کل ایالات‌متحده در بیانیه‌ای تایید کرد که ماموران پلیس فدرال روز دوشنبه اقامتگاه "مار ئه لاگو" ترامپ را در "پالم بیچ" فلوریدا مورد تفتیش قرار داده اند تا اسنادی که گفته می‌شود این رئیس جمهوری سابق هنگام خروج از کاخ سفید با خود برده را بررسی کنند.
باشگاه پرسپولیس منتظر حکم کمیته استیناف در مورد جریمه‌ای است که منجر به فعال شدن محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ