رسانه‌های خارجی در گزارش‌هایی رونمایی تهران از موشک‌ هایپرسونیک «فتاح» را بازتاب دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای این حمله تروریستی را به شدت محکوم کرد و مجازات عاملان این اقدام وحشیانه را خواستار شد.
کمیته پارالمپیک آسیا به پرچمداری ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو واکنش نشان داد.
با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از اجرای عملیات مقاومتی عیلی، رسانه‌های عبری‌زبان همچنان به بررسی چرایی اجرای این عملیات و پیامدهای آن می‌پردازند.
وزیر خارجه آمریکا در سفری که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته، امروز وارد چین شد؛ سفری که به زعم بسیاری، هدف آن تعدیل تنش‌های بین واشنگتن و پکن است.
سفر رسمی وزیر خارجه عربستان به ایران و ابراز خرسندی وی از مذاکرات شفاف و مثبت، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفت.
برنامه سفر رییس جمهور ایران به سه کشور آمریکای لاتین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی‌ زبان داشت.
امضای تعداد زیادی از توافقنامه‌های همکاری میان ایران و ونزوئلا در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفته است.
رسانه‌های غربی و انگلیسی‌زبان سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ونزوئلا و آمریکای لاتین را با ادبیات، واکنش‌ها و شیوه‌های متفاوت بازتاب دادند.
سفر رئیس جمهور کشورمان به ونزوئلا و دیگر کشورهای آمریکای لاتین، با توجه به ضدآمریکایی بودن این کشورها و تقویت روابط مشترک برای مبارزه با تحریم‌ها در رسانه‌های عربی بازتاب گسترده‌ ای داشت.
معاریو در پایان نوشت: «موشک خیبر با برد 2000 کیلومتر و سرجنگی به وزن 1500 کیلوگرم است و از ویژگی‌های بارز این موشک، سامانه تغییر جهت و کنترل آن به هنگام حرکت در خارج از جو زمین است که موشک را در برابر حملات جنگ الکترونیکی مصون می‌سازد.»
رسانه‌های خارجی در گزارش‌هایی رونمایی تهران از موشک هایپرسونیک «فتاح» را بازتاب دادند.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
شبکه چینی سی‌جی‌تی‌ان با تیتر «مقام معظم رهبری ایران احکام افراد بازداشت‌شده در اعتراضات را تخفیف می‌دهد»، نوشت: رهبر ایران روز یک‌شنبه با درخواست غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضائیه ایران برای عفو یا تخفیف مجازات زندانیانی که شرایط تخفیف مجازات دارند، موافقت کرد.
سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی با صدور بیانیه‌ای درخصوص ثبت کشتی‌های مرتبط با ایران توسط دولت پاناما که در برخی رسانه‌های خارجی و داخلی بازتاب داشت، توضیحاتی ارائه کرد.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
پیروزی افتخار آفرینانه تیم ملی برابر تیم ملی ولز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشته است.
مصدومیت عضو تیم ملی وزنه برداری ایران که مساباقت جهانی را از دست داد در رسانه های خارجی بازتاب داشته است.
مصدومیت ستاره وزنه برداری کشورمان در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت.
رسانه‌های خارجی راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در ایران را پوشش دادند و در این بین خبرگزاری انگلیسی نوشت، ده‌ها هزار ایرانی در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند.
یک فیلم چندثانیه‌ای در یک پایگاه خبری مرتبط با حوزه نفت منتشر و مدعی درگیری در پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس شده و این فیلم به‌سرعت در رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز بازتاب یافته است.
نشریه «آبولا» پرتغال به برد خارج از خانه استقلال با هدایت ساپینتو با دیدی متفاوت پرداخت و مسافت تهران تا اصفهان را سوژه خود قرار داد.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ