ابطحی نوشت: از وقتی مسجد پایگاه سیاسی و جناحی شد و امامت و امور آن مدیریت شد و رفتن به مسجد مساوی شد با حمایت از یک جناح حکومتی، خیلی از متدینان که گمان می‌بردند مسجد محل معنویت و رابطه با خداست، از آن بریدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد علی ابطحی خطاب به خاتمی نوشت: آن‌ها به چه زبانی بگویند که نمی‌خواهند شما در صحنه سیاسی فعال باشید.
ابطحی در توئیتی نوشت: مشکل مهم فارسی‌زبانانی هستند که با تفکر طالبان حرف می‌زنند.
محمدعلی ابطحی با انتشار توئیتی به ارسال پیامک دعوت به انتخابات مجلس واکنش نشان داد.
محمد علی ابطحی فعال سیاسی در توییتی نوشت: امروز هم به خاطر منافع ملی از تغییر روش و ایجاد روابط دوباره با عربستان استقبال می‌کنیم.
عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: برخی دورهمی اصولگرایان را به مشارکت ترجیح می‌دهند.
رئیس دفتر دولت اصلاحات در توئیتی کنایه آمیز مسئولان کشور را خطاب قرار داد.
به فتح الله زاده گفتم کار شما رؤسا مهم نیست. اما هواداران نازنین استقلال را اذیت نکنید.خیلی امیدوار به حل نبود. علی پروین هم از آنجا ردشد، چاق سلامتی سردی با فتح الله زاده کرد.
شوخی ابطحی با روحانی موضوع عکس نوشته جدید اوست.
ابطحی نوشت: اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
محمدعلی ابطحی در پاسخ به امام جمعه لاهیجان نوشت: بی‌حجاب‌ها دشمن خارجی نیستند. ادبیات شما فقط به گسترش بی‌حجابی می‌انجامد. امام جمعه لاهیجان در توییتی نوشت: کار به جایی رسیده حتی خواهران شل حجاب از برهنگی برخی بی حجاب‌ها شکایت دارند! فرماندهان و سربازی‌های ما اسیر شدند، ما تا آخر هستیم.
محمدعلی ابطحی: هم پدرم و هم آقای علم الهدی از علاقمندان مرحوم شریعتمداری بودند.
محمد علی ابطحی بلیبورد یک سریال تلویزیون را در توئیتی منتشر کرد.
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات جزئیاتی از «شب‌نشینی» چهره‌های اصلاح‌طلب با حضور خاتمی، عبدالله نوری، سیدحسن خمینی و ... را تشریح کرد.
محمدعلی ابطحی، عضو مجمع روحانیون مبارز معتقد است آینده تحولات فعلی، جامعه را به سمتی می‌برد که «تغییراتی آرام»، درگیری‌ها را به هم‌زیستی مسالمت‌آمیز دو دیدگاه فرهنگی - اجتماعی متفاوت از هم، بدل می‌کند و حاکمیت نیز با این تغییرات همراه خواهد شد.
ابطحی گفت: طرفین آنقدر رادیکال شده‌اند که راه‌حل اصلاحی را نمی‌پذیرند. جریان برانداز و همین اعتراضات ماه‌های اخیر را بررسی کنید، اگر مطالبه‌محور بود و فقط نمی‎گفتند که حکومت باید عوض شود، هرچیزی می‌توانست جزو مطالباتشان باشد، از تغییر قانون اساسی تا قانون حجاب اجباری و هرکدام از آن‌ها که بود می‌شد اصلاح و عملیاتی می‌شد. درون حاکمیت هم همینطور عمل کرد و گفت من یک قدم هم عقب نمی‌گذارم.
ابطحی گفت: طرفین آنقدر رادیکال شده‌اند که راه‌حل اصلاحی را نمی‌پذیرند. جریان برانداز و همین اعتراضات ماه‌های اخیر را بررسی کنید، اگر مطالبه‌محور بود و فقط نمی‎گفتند که حکومت باید عوض شود، هرچیزی می‌توانست جزو مطالباتشان باشد، از تغییر قانون اساسی تا قانون حجاب اجباری و هرکدام از آن‌ها که بود می‌شد اصلاح و عملیاتی می‌شد. درون حاکمیت هم همینطور عمل کرد و گفت من یک قدم هم عقب نمی‌گذارم.
رئیس دفتر رئیس جمهور دوران اصلاحات به انتشار عکس پرویز ثابتی از روسای معروف ساواک بعد از ۴۴ سال واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این‌که «نگاه‌های افراطی چه در داخل و چه خارج کشور علاقه‌مند نیستند که در اتفاقات اخیر کشور، نگاه‌های محبت آمیز مطرح شود»، گفت: عفو معترضین می‌تواند شکاف‌ها و گسل‌های پیش آمده را ترمیم کند.
کتاب اولم همان‌طور که گفتم، مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث ۸۸ هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود. بعد، موضوع داستان «گذر خان» به ذهنم رسید. برای نوشتنش هم تحقیقات یکی‌دو ساله‌ای داشتم، زیرا برخی از جزئیات یادم رفته بود. از طرف دیگر، من طلبه مشهد بودم و اتفاقات داستان در قم می‌افتاد.
فعال سیاسی اصلاخ طلب به سخنان رئیس ستاد امر به معروف، واکنش نشان داد.
آقای رئیسی! شاید توجه ندارید که با وجود شعار‌های شما، اقتصاد این دوران بیشتر از همیشه به برجام گره خورد. انتظار سال‌ها در این یک سال جدی‌تر شده. هم شما و هم ملت تجربه‌دیده می‌دانند که از امضای برجام معجزه‌ای برنمی‌خیزد؛ اما این انتظار آسیب‌های روحی و اقتصادی بسیاری به جای می‌گذارد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
بهار عربی با شور و اشتیاق مردم برای رهایی از ستم و دیکتاتوری حکومت‌های خودکامه آغاز شد. در همه جا، یکی به دلیل ترس از اسلامگرایی‌افراطی و دیگر به خاطر نا آرامی‌ها، بدون مقاومت و خواست مجدد مردم، یکی‌یکی این کشورها به وضعیت دیکتاتوری تلخ‌تر از گذشته رسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ