ردصلاحیت تاج بعداز جلسه مهم دیوان با کمیته بدوی؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ردصلاحیت چند کاندیدا در انتخابات فوتبال تهران؟
پاری سن ژرمن امسال ششمین عنوان پیاپی قهرمانی در لاشامپیونه (لیگ یک) را به دست خواهد آورد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به دریافت زمین در منطقه الهیه تهران توسط ۱۳ تن از نمایندگان دوره قبل مجلس، گفت: این نمایندگان مربوط به دوره دهم مجلس بودند که همگی ردصلاحیت شدند.
ردصلاحیت ۱۰نامزد انتخابات فدراسیون جودو
مجمع فدراسیون اسکواش به دلیل رد صلاحیت و اعتراض یکی از نامزدهای ریاست لغو شد.
کمیسیون انتخابات پاکستان صلاحیت عمران خان را برای شرکت در هر انتخابات آتی یا به عهده گرفتن مناصب دولتی رد کرد.
در شرایطی که عنوان شده صلاحیت مهدی تاج برای انتخابات فدراسیون فوتبال حاصل نشده موضوع روی دیگری دارد.
کناره‌گیری آبرومندانه تاج یا ردصلاحیت با پرونده جدید؟
رد صلاحیت تاج قطعی می‌شود؟
رد صلاحیت تاج قطعی می‌شود؟ .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز اعلام نشده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از مجموع ۳۱ متقاضی این انتخابات، ۲ نفر بازنشسته شدند و ۳ نفر هم رد صلاحیت!
باهنر: ردصلاحیت آقای لاریجانی مخصوصاً با آن دلایلی که شورای نگهبان آورد، چیز عجیبی است. اینکه شورای نگهبان در پاسخ بگوید رای ما مخفی است و آقایانی که رای دادند دلایل رای‌شان را نمی‌گویند و اعلام نمی‌کنند، درست نیست. این طور که نمی‌شود. آقایان باید حداقل دلایل رای خود را بگویند که به این دلیل و به این دلیل فلانی صلاحیت ندارد یا دارد.
امضای قرارداد با مارک ویلموتس و عدم حسابرسی دقیق مالی در دوران ریاست مهدی تاج باعث فشار حداکثری روی او شده است
فدراسیون فوتبال در حالی تا هجدهم مردادماه فرصت دارد تکلیف نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال را مشخص کند که یکی از بندهای اساسنامه ممکن است باعث تغییر معادلات این انتخابات بشود.
تاکید قوانین فیفا بر ردصلاحیت مهدی تاج+اسناد
طبق تحلیل دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، باوجود مسیر کاهشی که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه (در هفته‌ای که گذشت) قیمت‌ها در بازار سکه و طلا در پیش گرفته بود، این کاهش قیمت‌ها تا اواسط روز چهارشنبه بیشتر دوام نداشت و برخلاف آنکه روز گذشته (پنجشنبه) نیز بازار تهران تعطیل بود اما طی ۱.۵ نیم روز گذشته از مسیر کاهش دور زد و هفته را افزایشی به پایان رساند.
ماجرای اعمال برخی محدودیتهای بانکی برای اتباع خارجی
به منظور اجرای برنامه جامع عملیاتی سال جاری، چهارمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
درحالی که در فروردین ماه رشد نقدینگی منفی بوده، به نظر می‌رسد سیاستهای پولی برای کنترل کوتاه مدت تورم نباید منجر به کاهش سرمایه در گردش بخش تولید شود.
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
نازنین بنیادی نقش برونوین را در  سریال ارباب حلقه ها: حلقه‌های قدرت بازی می‌کند و متولد ۱۳۵۹ در تهران است. اما کودکی اش را در انگلیسش گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او هم اکنون در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می‌کند.
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.
مجوز شرکت در انتخابات فوتبال به واعظ آشتیانی، اسدی و آخوندی داده نشد، دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ