آرین سلیمی تکواندوکار ایران با قبول شکست مقابل ورزشکار کره جنوبی از رسیدن به فینال تکواندو قهرمانی جهان بازماند و به مدال برنز بسنده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌رییس فدراسیون وزنه‌برداری در بازدید سرپرست وزارت ورزش از اردوی ملی‌پوشان توضیحاتی را در مورد شرایط وزنه‌برداران ارائه داد.
با صلاحدید پزشکان نماینده وزن80+ کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان به دلیل مصدومیت، حضور در رقابت های گرندپری پاریس را از دست داد.
سپهر سلیمی فعال محیط زیست می‌گوید مجموعه‌ای از عوامل باعث به وجود آمدن این شرایط شده است که در درجه اول می‌توان به نبود نظارت اشاره کرد: «قاچاق حیوانات وحشی با چنین گستردگی و سازمان‌یافتگی به نظر می‌رسد عملا رها شده است. متولی این وضعیت هم سازمان محیط زیست است و این سازمان هم یا توان مقابله با این نوع قاچاق را ندارد یا انگیزه‌ای ندارد یا اینکه ممکن است دست‌هایی در کار باشد که به نظر می‌آید از قاچاق منتفع می‌شوند. برای مبارزه با چنین پدیده‌ای باید نظارت و مبارزه خیلی قوی باشد.»
با اضافه شدن ایمان سلیمی به جمع بازیکنان استقلال حالا شرایط برای بازی کردن با سه مدافع مرکزی هم برای نکونام فراهم شده است.
فرمانده کل سپاه گفت:موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است.
سرلشکر سلامی گفت: اتفاقا امروز دشمن است که از کارکرد قدرت ما نگران است، باید هم نگران شود، در جغرافیای سیاسی هم دشمن ناتوان شده است.
سردار سلامی گفت: در همه نبردها استخوان‌های‌ دشمن را خرد کرده‌ایم و ‌همانطور که می‌بینید دشمنان با ذلت از منطقه فرار کردند و از این به بعد هم دیگر جایی در این منطقه نخواهند داشت.
در روز سوم رقابت های قهرمانی تکواندوی جهان در باکو، آرین سلیمی به نشان برنز در وزن 87- کیلوگرم دست یافت.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تک‌فرزندی را پدیده خاموش انقراض نسل دانست و افزود: در رابطه با فرزندآوری و ازدواج علاوه بر گفتگو‌های چهره به چهره، مشوق‌هایی را هم در این رابطه داریم.
به نظر می‌رسد که ماجرا از همان روز اول روشن بوده و هیچ عقل سلیمی باور نمی‌کند که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی ما آن‌هم در شهری، چون قم نتوانسته باشند ماجرا را کشف کنند یا حداقل سرنخی از آن به دست آورده باشند، به ویژه اینکه در عمدی و سازماندهی شده بودن این اتفاق به دلیل تکرار آن هم در قم و هم در چند شهر دیگر، هیچ شک و شبهه‌ای وجود ندارد.
سردار سلامی فرمانده کل سپاه عنوان کرد: ما می‌توانیم برد سلاح‌هایمان را افزایش دهیم، ولی این کار را نکردیم، چرا از این خویشتن‌داری سوءاستفاده می‌کنند؟ مگر ملت ایران چقدر صبر دارد؟ این را در جنگ تحمیلی نیز می‌توان دید. به این‌ها می‌گوییم بیشتر از این ادامه ندهند، خویشتنداری کنند و آرام باشند، دامنه تحمل ملت ایران هم حدود و حدودی دارد.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور خود در راهپیمایی امروز گفت: در طول این مسیری که در راهپیمایی می‌آمدم، مردم فقط ندای انتقام سر می‌دادند. هم دشمنان و هم ما به خوبی می‌دانیم که این انتقام گرفته خواهد شد.
بهداد سلیمی و وزنه‌بردار قطر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با هم رقابت دارند.
بهداد سلیمی و وزنه‌بردار قطر برای حضور در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با هم رقابت دارند.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر نفراتی چون رضازاده، کوروش باقری و انوشیروانی نتوانند کاری در وزنه‌برداری کنند، معتقدم فرد دیگری هم نمی‌تواند.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
فرمانده کل سپاه گفت: کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال سقوط هستند تکیه کرده‌اید؛ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند چراکه ما در هر چالشی قدرتمندتر شدیم؛ جنگ که شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشک 700 کیلومتر برد سربلند بیرون آمدیم.
تیم ملی وزنه برداری ایران در شرایطی در بحرین کار خود را دنبال می کند که حسین رضازاده و بهداد سلیمی هم در محل مسابقات حضور دارند.
سردار سلامی گفت: فلسطینی‌ها متوجه می‌شوند که دوستان واقعی آنها چه کسانی هستند. دوستان واقعی، کسانی هستند که در صحنه‌های سخت کنارشان ایستاده‌اند. فرماندهی معظم کل قوا فرمودند تا آخر کنار شما هستیم. این برای فلسطین، یک نقطه اتکا و استوانه عظیمی از قدرت است.
سردار سلامی گفت: در فضای امروز جهان، ساخت و انتقال سلاح، خیلی ساده اتفاق می‌افتد و معمولاً هم، اسرائیلی‌ها دیر متوجه می‌شوند. امروز کم‌کم جوان‌های سرزمین‌های ۴۸ و ۶۷، جوانان جهادی کرانه و قدس همه برای احیای جهاد زنده شده‌اند.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.
«در لبنان هم ۱۰ تا ۲۰ هزار موشک توسط حزب‌الله آماده است. صهیونیست‌ها می‌فهمند خیبریون چه کسانی هستند. کافی است رژیم صهیونسیتی اشتباه کند؛ یک عملیات بیت‌المقدس کافی است.»
آمارهای رسمی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که نرخ تورم در دانمارک به بالاترین میزان در 40 سال گذشته رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ