باشگاه سپاهان مدیر تیم خود برای فصل جدید لیگ برتر را تغییر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- جدال ۲ تیم سپاهان و ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد.
پرسپولیس فصل را با برد شروع کرد اما این برد به دل هیچ کدام از هواداران نچسبید و حتی با بردهای پرگل سپاهان و استقلال در دو بازی دشوارترشان، نگرانی‌ها درباره تیم یحیی و رقابت با دیگر مدعیان در ادامه فصل بیشتر هم شد.
کاوه رضایی خیلی زود در نقش‌جهان مورد توجه قرار گرفت.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
در میان مدعیان کلاسیک لیگ برتر و یکی-دو تیمی که در این فصل اضافه شدند، فعلا سپاهان در بخش تهاجمی کامل‌ترین تیم به حساب می‌آید.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
تمرینات تیم فوتبال سپاهان از صبح امروز در مجموعه ورزشی باغ فردوس اصفهان با حضور همه بازیکنان تیم آغاز شد.
جدال با سپاهان و پرسپولیس در شروع لیگ برتر، بدترین برنامه ممکن برای هر تیمی خواهد بود.
شاگردان ژوزه مورایس از فردا تمرینات پیش‌فصل خود را آغاز خواهند کرد.
رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در شرایطی به هفته آخر کشیده شد که جنگ خارج از زمین دو باشگاه هم به اوج خود رسیده و وارد فاز نهایی شده است!
ژوزه مورایس که دو روز به شاگردانش استراحت داده بود، باز دیگر تمرینات طلایی‌پوشان را از سر گرفت.
هفته بیست‌و‌سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی امروز شروع می‌شود که در حساس‌ترین بازی فصل، دو تیم مدعی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.
داستان غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری از بازی جام حذفی مقابل سپاهان شروع شد.
هوادار با ترکیبی از بازیکنانی که برابر مس رفسنجان از ابتدا به میدان نرفته بودند، برابر حریف لیگ سه‌ای خود به پیروزی رسید.
مدافع سابق استقلال در نخستین بازی خود با لباس سپاهان برد حساسی را با تیمش دشت کرد.
سپاهان و استقلال یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال ایران را در شروع نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهند کرد.
در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پسروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍.
مانوئل فرناندز به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار هفته ششم مقابل آلومینیوم به میدان برود.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که بازیکنان با کیفیتی در همین شروع فصل در بین گزینه‌ها وجود داشتند.
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
شاگردان مورایس با نمایشی کاملا برتر و هجومی موفق به کسب پیروزی مقابل خوشه طلایی شدند.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ