معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران جزو اولین کشورهایی است که تقاضای عضویت در این گروه را مطرح کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه النصر هافبک برزیلی‌اش اندرسون تالیسکا را به بارسلونا پیشنهاد داده و ژاوی از مدیریت بارسا خواسته این بازیکن را به صورت قرضی جذب کنند.
رئیس دفتر منطقه‌ای ایکائو در خاورمیانه با رئیس سازمان هواشناسی کشور دیدار کرد و از تسهیل روند ارائه اطلاعات جوی «WAFC» به ایران خبر داد.
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اینکه به دنبال بررسی بیشتر و دقیق‌تر لایحه حجاب هستیم، گفت: اگر این لایحه طبق اصل ۸۵ بررسی شود، مصوبات کمیسیون به عنوان مصوبات صحن تلقی می‌شود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که روند صعودی تولید صافی دیالیز در هلال احمر ادامه دارد، گفت: در ماه گذشته ۱۴۵ هزار عدد انواع صافی دیالیز تولید شد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: مانعی برای عضویت ایران در گروه اقتصادی «بریکس» وجود نداشته و روند درخواست ایران مبنی بر عضویت در این گروه حرکت رو به جلویی دارد.
رئیس‌جمهور اوکراین گفت: نه برای دعوت به‌پیوستن و نه‌برای آغاز روند عضویت اوکراین در ناتو هیچگونه چارچوب زمانی تعیین نشده است.
رئیس‌جمهور اوکراین گفت: نه برای دعوت به‌پیوستن و نه‌برای آغاز روند عضویت اوکراین در ناتو هیچگونه چارچوب زمانی تعیین نشده است.
یک مقام ارشد کمیسیون اروپا گفت: روند پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا متفاوت از عضویت سوئد در ناتو است.
وزیر امور خارجه اوکراین امروز اعلام کرد: ناتو با تسریع روند عضویت اوکراین موافقت کرده است.
رئیس جمهور در بیست و سومین اجلاس سازمان شانگهای گفت: جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که شانگهای از جایگاه ممتازی در ارتقای روند توسعه همکاری‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی برخوردار است.
وزیر خارجه انگلیس معتقد است که اوکراین برای عضویت در ناتو نیازی به گذراندن روند معمول ندارد.
وزیر خارجه انگلیس معتقد است که اوکراین روندی را در پیش گرفته است که نشان از تکامل آن برای پیوستن به ائتلاف نظامی ناتو دارد.
رئیس جمهور ترکیه با رئیس شورای اتحادیه اروپا درباره مسائل منطقه‌ ای و روند عضویت کامل آنکارا در اتحادیه اروپا تلفنی گفتگو کرد.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا درباره آمادگی‌ برای نشست راهبردی دو کشور، همکاری در زمینه صنایع دفاعی، حمله به ساختمان «خانه تُرک» در نیویورک و روند عضویت سوئد در ناتو گفت‌وگو کردند.
مهدی صفری در پاسخ به این سوال که روند عضویت ایران در گروه بریکس در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: هنوز کشور‌های عضو بریکس معیار‌های خودشان را برای اعضای جدید مشخص نکرده‌اند و در حال نوشتن این معیار‌ها هستند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد این کشور به زودی روند پارلمانی مربوط به پذیرش عضویت فنلاند در ناتو را شروع خواهد کرد.
دبیر کل ناتو می گوید در تلاش است تا روند عضویت سوئد و فنلاند در ناتو را تسریع بخشد.
نخست وزیر سوئد پس از دیدار با رئیس شورای اروپا گفت که مذاکرات با ترکیه در روند عضویت کشورش در ناتو در مسیر عادی خود ادامه داشته و در نقطه مثبتی قرار دارد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ابراز اطمینان کرد که عضویت سوئد و فنلاند در ناتو با تصویب ترکیه تکمیل خواهد شد.
رئیس کمیسیون اروپا می گوید روند عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا در مسیر خوبی پیش می رود.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه در آغاز دومین روز سفر خود به ازبکستان، در هتل محل اقامت خود، در دیدار «ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای، با تشریح روند اقدامات جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این سازمان، ظرفیت‌های گسترده جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های سیاسی، فناوری، اقتصادی و ترانزیتی را تبیین کرد.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند، گفت: عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود؛ هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
وزیر صمت درباره اهمیت حضور در اجلاس شانگهای که خود رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند گفت که عضویت در مجامع بین المللی سبب تسهیل تجارت خارجی کشور می‌شود هرچند تراز تجاری کشور مثبت بوده و روند رو به رشدی دارد.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: روند عضویت ایران در سازمان شانگهای در حال تکمیل شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ