اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست صربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود از دور گروهی جام جهانی زنان با نتیجه عجیب 5-0 مغلوب سوئد شد.
یک تیم با اسمی عجیب آرام آرام خودش را به سطوح بالاتر فوتبال ایران نزدیک می کند و شانس دارد دو فصل دیگر یکی از لیگ برتری ها باشد.
شش بازیکن تاثیرگذار در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر، در تصمیمی عجیب این تیم را به مقصد مس کرمان ترک کردند تا فصل آینده نیز در لیگ یک حضور داشته باشند.
به تیم ملی جوانان ایران هنوز صعودش به دور بعد قطعی نشده است.
تیم ملی والیبال روسیه بدون اینکه در مسابقات لیگ ملت‌های 2023 حضور داشته باشد در پایان هفته اول این مسابقه 3 پله صعود کرد.
تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.
در مسابقات چلنجر کاپ برای صعود به لیگ ملت‌های والیبال دو تیم عجیب حضور دارند.
شکست عجیب تیم مدعی استقلال خوزستان در خانه تیم قعرنشین چوکای تالش بار دیگر خاطره قلعه عقابها را زنده کرد. حالا سایپا هم شانس تازه‌ای برای صعود به لیگ برتر دارد
بازیکنانی که با تیم صعود کننده به فینال 2018 سرنوشت عجیب و جالبی را دنبال کرده‌اند.
در حساس‌ترین بازی این هفته از لیگ دسته اول که شاید تا حد زیادی نیز تکلیف تیم صعود کننده به لیگ برتر را مشخص کند، کمیته داوران تصمیمی عجیب را دنبال کرده است.
با اشتباه عجیب نفت‌مسجدسلیمان در بکارگیری بازیکن غیرمجاز، ملوان بندرانزلی موفق به صعود به جمع شانزده تیم جام حذفی شده است.
با صعود رئال به فینال سوپرجام اسپانیا، پس از سه دوره بالاخره یک تیم قهرمان لالیگا یا کوپا دل ری به بازی نهایی این تورنمنت رسید.
مسیر صعود تیم ملی فوتبال ایران به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
یک تصمیم عجیب پیش از رویارویی با تیم ملی آلمان در جام جهانی 1998 تمام آرزوهای آن نسل طلایی را برای صعود از گروه بر باد داد.
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
تیم چین سه با شکست تایلند به مرحله حذفی ساحلی قهرمانی آسیا صعود کرد و عمانی‌ها نیز رکورد جدیدی در این مسابقات ثبت کردند.
سرمربی سایپا معتقد است از برخی تیم‌های خاص برای صعود به لیگ برتر حمایت می‌شود.
این‌طور که پیداست کیفیت و کمیت لیگ برتر کشتی آزاد، خیال چهار تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی را راحت کرده است.
ژابی آلونسو صعود تنها یک تیم اسپانیایی به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسا، سویا و اتلتیکو را اتفاقی عجیب می داند و گفت که فوتبال اسپانیا باید مسیر درست را پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ