سرمربی تیم ملی ایران تصمیم دارد برای مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) نفرات جدیدی را به اردوی این تیم دعوت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب زندگینامه خدادادعزیزی ستاره فوتبال ملی ایران به عنوان کتاب برگزیده انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی انتخاب شد.
اکنون محققان در حال بررسی راه‌های مختلفی هستند که پزشکان می‌توانند بدون تکیه بر این دو شریان، سفتی آئورت را غربال کنند. برخی از نتایج تحقیقات نشان داده‌اند که یک منطقه کاملا متفاوت ممکن است کلیدی باشد؛ متخصصان ممکن است بتوانند از این مکان در دسترس‌تر و به‌طور قابل توجهی کمتر تهاجمی یعنی نبض موجود در انگشت استفاده کنند.
آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: خلوص که شما مطرح می‌کنید - که ما بایست از فرصت استفاده کنیم و حالا که غربال شد، یک عده‌ای را که ناخالصی دارند، از دائره خارج کنیم - چیزی نیست که با دعوا و کشمکش و گریبان این و آن را گرفتن و با حرکت تند و فشارآلود به وجود بیاید؛ خلوص در یک مجموعه که اینجوری حاصل نمی‌شود؛ ما به این، مأمور هم نیستیم.
مصطفی غربال الجزایری به عنوان داور بازی دو تیم رئال مادرید و الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان معرفی شد.
مصطفی غربال الجزایری به عنوان داور بازی دو تیم رئال مادرید و الهلال در فینال جام باشگاه‌های جهان معرفی شد.
معاون گردشگری، توجه ویژه به تندرستی در حوزه گردشگری سلامت را یکی از ابزارهای مهم در راستای اشتغال‌زایی عنوان کرد و گفت: به غربال پروژه‌های گردشگری سلامت نیاز داریم.
معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: درباره خدماتی که وزارت بهداشت در حوزه سلامت روان به شکل رایگان در شبکه‌های بهداشتی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: خدمات در چند دسته ارائه می‌شود. خدمت اول شامل آموزش و پیشگیری برای جمعیت عمومی است. خدمت دوم غربالگری و خدمت سوم ارائه خدمات درمانی به کسانی است که غربالگری آن‌ها مثبت شده باشد و خدمت چهارم ارائه خدمات روانشناسی به طیف دیگر افراد غربال شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ