رهبر انقلاب فرمودند: از اول تشکیل این مجلس بنابر اطلاع، اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است، اظهار داشت: تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده ای خواهند داشت.
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره روند رسیدگی به طرح استیضاح وزیر کشور که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده است، گفت: به نظر بنده موضوع استیضاح منتفی است و تصمیمات باید موجبات وحدت قوا را فراهم کند. امروز کشور نیاز به انسجام و همدلی برای عبور از مشکلات را دارد و قطعا قوا با یکدیگر تعامل سازنده‌ای خواهند داشت.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
اصلاحات قانون انتخابات با واکنش‌های بسیاری روبه‌رو بود و تنها بندی که مورد استقبال فعالان و کارشناسان قرار گرفت و از آن به‌عنوان تنها نکته مثبت این اصلاحات نام بردند، برگزاری انتخابات تناسبی بود. چراکه باعث می‌شد تمام جریانات نسبت به رای‌ای که در جامعه دارند، به مجلس راه پیدا کنند. حالا ماده ۵۳ در خصوص برگزاری انتخابات تناسبی در حوزه انتخابیه تهران که مبتنی بر دموکراسی بود، در مجلس انقلابی حذف شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات به صراحت این مطالب را فرمودند که سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت. در رقابت و مشارکت به‌طور جدی مسئول هستیم و کادرها و احزاب سیاسی مسئول هستند و می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات به صراحت این مطالب را فرمودند که سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت. در رقابت و مشارکت به‌طور جدی مسئول هستیم و کادرها و احزاب سیاسی مسئول هستند و می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: رهبر انقلاب درباره انتخابات به صراحت این مطالب را فرمودند که سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت. در رقابت و مشارکت به‌طور جدی مسئول هستیم و کادرها و احزاب سیاسی مسئول هستند و می‌توانند نقش‌آفرین باشند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آنچه از فضای موجود استشمام می‌شود آن است که این نوبت انتخاباتی رقابتی در پیش است؛ البته سال ۹۸ نیز رقابت بود و اصلاح‌طلبان آمدند اما رأی نداشتند.
در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.
در خط خبری‌ای که ایرنا دنبال می‌کند، با استفاده از سخنان رهبری مبنی بر «همکاری، همدلی و هم‌افزایی سه قوه» و همچنین «خودداری مردم و مسوولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها» سعی دارد تا از استیضاح وزیر صمت جلوگیری کند. برخی نمایندگان هم همسو با خط خبری ایرنا، خواهان منتفی شدن طرح استیضاح فاطمی امین شده‌اند. کمال حسین‌پور نماینده سردشت در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته «باتوجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، مساله استیضاح وزیر صمت منتفی است.»
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
قالیباف در دیدار با رئیس مجلس الجزایر گفت: «من در دوران انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی در ایران مشغول مبارزه با استبداد بودم...
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اگر به واسطه معلمان خوشنام انقلابی برای دانش آموزان روشنگری شود، شاهد این نیستیم که برخی از آنها توسط رسانه ها اغفال شوند.
فاطمی امین در جریان بررسی استیضاح خود ضمن قرائت نامه رئیس جمهور به نمایندگان اظهار کرد: دولت و مجلس انقلابی باید با همدلی و همراهی و کمک به یکدیگر مشکلات کشور را حل کنند؛ من ضعف‌ها را می‌پذیرم و پاسخ‌هایی دارم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت در توییتی نوشت: تولید شایعات مسترم این روزها در خصوص استعفای وزیر صمت به علت ترس بدخواهان از تعاملات فنی و کارشناسی بین دولت مردمی و مجلس انقلابی است.
سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه امروز این فراکسیون تاکید کرد که سوءاستفاده‌های اخیر عکس العملی به حرکت رو به جلوی کشور است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: به جای دعوت از امثال کرباسچی، باید صدا و سیما از افراد انقلابی و ولایی به عنوان کارشناس استفاده کند.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد.
قالیباف با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: همه دشمنان انقلاب امروز با همه اختلافاتشان برای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران یکپارچه شده‌اند؛ این انقلاب در جبهه حقّ ایستاده و مخالف هژمونی مستکبران و رژیم صهیونیستی است چرا که استقلال هزینه‌های خود را دارد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: نمایندگان این مجلس راهی را رفتند که پل های پشت سر را هم خراب کردند و راه برگشت ندارند، مگر آنکه با تصمیم انقلابی وزرای ناکارآمد دولت را استیضاح کنند.
علیرضا محجوب گفت: روال این بوده که دولت موافقت خود را با مصوبه هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی به‌طور صریح اعلام کند. اما اگر می‌خواهد در حق بیمه‌های پرداختی اعضای بیمه شده دخل و تصرفی صورت بگیرد، باید مصوبه ۲۵سال قبل خود برای غیردولتی کردن صندوق را باطل و با تصویب مجلس صندوق سازمان تامین اجتماعی را دوباره دولتی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ