حضور رونالدو در عربستان انبوهی از اخبار و حواشی را هر روز روانه سایت‌ها و رسانه‌های کشور‌های عربی کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فارین پالسی در گزارشی نوشته که گروهی از نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، خواستار تامین بمب‌های خوشه‌ای برای اوکرین شده‌اند!
آداب خواستگاری در زمان قاجار بسیار جالب است. بخشی از این آداب را در این مطلب می‌خوانید.
آداب خواستگاری در زمان قاجار بسیار جالب است. بخشی از این آداب را در این مطلب می‌خوانید.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
خواستگاری زن معروف عرب از رونالدو: حاضرم زن دومش باشم
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس، اشاره جالبی به شب خواستگاری رفتن می‌کند.
میرسلیم خواستار سهمیه بندی مسافرت در ایام نوروز شد!
انجمن ورزشی‌نویسان خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با افراد خاطی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال شد.
قهرمان سابق روسیه پس از شکست تیم زنیت برابر سپاهان خواستار تعطیلی فوتبال روسیه شد!
قهرمان سابق روسیه پس از شکست تیم زنیت برابر سپاهان خواستار تعطیلی فوتبال روسیه شد!
نمایندگان پارلمان انگلیس در پی افزایش ۲۰ درصدی نرخ مرگ و میر هفتگی در این کشور، خواستار تحقیقات جامع درباره این موضوع شدند.
تصویری دیدنی از ترفند عجیب یک مرد برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش در ورزشگاه را ببینید.
سارق جوان پس از آنکه در فضای مجازی با دختری در شیراز طرح دوستی ریخت و اعتماد او را جلب کرد، به خانه‌شان رفت و با اجرای نقشه‌ای عجیب، دست به گروگانگیری زد.
هواداران فرانسه خواستار تکرار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
ماجرای خواستگاری عجیب رئال‌مادرید در خانه بنزما
زن سابقه‌دار گفت: من وقتی ۱۳ساله بودم شوهر کردم، در واقع شوهرم دادند. پدرم فقیر بود و با اولین خواستگار من را شوهر داد. شوهرم اعتیاد داشت و من از روز اول زندگی بدبختی داشتم. شوهرم من را دوست نداشت و کتکم می‌زد. من را فقط برای برطرف کردن نیازهایش می‌خواست. من دو بار باردار شدم و هر بار که باردار شدم هم دختر به دنیا آوردم. آخر سر هم شوهرم من را طلاق داد.
پس از انگلیس، حالا هواداران تیم ملی آمریکا نیز خواستار اخراج سرمربی خود قبل از جام جهانی هستند.
ویدئویی از درگیری‌ها در منطقه سبز بغداد بین افراد مسلح وابسته به جریان صدر و نیرو‌های امنیتی منتشر شده به نحوی که افراد مسلح با انواع سلاح‌های سبک و سنگین ازجمله آر پی جی به مقابله با نیرو‌های امنیتی پرداخته اند. این در حالی است که ساعاتی پیش مقتدی صدر طی سخنانی خواستار عقب‌نشینی طرفدارانش از منطقه سبز بغداد شد و تصریح کرد: در عرض یک ساعت طرفداران صدر باید از اطراف منطقه سبز و پارلمان عقب نشینی کنند و گرنه من از آنها تبری می‌جوییم. او گفت که من یک شهروند عراقی هستم و دیگر در سیاست دخالت نمی‌کنم و کناره گیری من از سیاست، یک کناره گیری شرعی براساس موضع مرجعیت دینی است.
«محمد العراقی» از نزدیکان «مقتدا صدر» امروز شنبه در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت که این ابتکار خواستار عدم مشارکت همه احزاب و شخصیت‌های سیاسی در انتخابات آینده است که از سال ۲۰۰۳ تا کنون در روند سیاسی مشارکت داشته اند.
با شروع محرم و صفر خیلی از خانواده‌ها و دختر و پسرها روند خواستگاری و عقد را متوقف می‌کنند. این درحالی است که بسیاری از زوج‌ها با این اتفاق مخالف‌اند. مجله مهر این موضوع را بررسی کرده است.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی العربی خواستار جدایی از این تیم شده و سران باشگاه قطری هم در فکر فروش او هستند.
یک کارشناس در تلویزیون در راه حلی عجیب برای ترک سیگار، خواستار استفاده از گرد شاهدانه شد! این در حالی‌ست که شاهدانه خود می‌تواند به شدت اعتیادزا باشد!
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی شد کمیته اخلاق خواستار پس گرفتن هیات فوتبال خوزستان تا شنبه هفته آینده از جانشین خود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ