رونالد آرائوخو، مدافع بارسا، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر بازگشت مسی به بلوگرانا است. او همچنین از وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین مهاجم حال حاضر دنیا یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.
مصدومیت دیشب رونالد آرائوخو بار دیگر ثابت کرد که پست اصلی او دفاع راست نیست و بهتر است ژاوی از او در قلب دفاع استفاده کند.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم حمایت کرد و درهای بارسا به روی ستاره بزرگ آرژانتینی همیشه باز است.
تنها 9 دقیقه پس ازشروع ال کلاسیکو رئال مادرید با گل به خودی رونالد آرائوخو از بارسلونا پیش افتاد. جالب اینکه پس از گل وینیسیوس به مدافع بارسلونا دلداری داد.
امشب برای پنجمین بار رونالد آرائوخو به سمت راست خط دفاعی بارسا خواهد رفت تا مامور مهار وینیسیوس باشد.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، از بازگشت لیونل مسی به این تیم استقبال کرد.
رونالد آرائوخو یک روز مانده به ال‌کلاسیکو، از وینیسیوس، رقیب مستقیم خود در بازی فردا، ستایش کرد.
رونالد آرائوخو که در ال‌کلاسیکوهای اخیر به خوبی توانسته وینیسیوس را مهار کند، امروز گذرنامه اسپانیایی دریافت کرد و همچنین مشخص شد که مشکلی برای حضور در ال‌کلاسیکوی 28 اسفند ندارد.
اخراج رونالدو آرائوخو در نیمه دوم بازی بارسا و والنسیا باعث شد بلوگرانا حدود نیم ساعت پایانی این دیدار را 10 نفره دنبال کند.
یکی از تعیین‌کننده‌ترین دوئل‌های ال‌کلاسیکوی امشب را بین وینیسیوس و رونالد آرائوخو شاهد خواهیم بود.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا معتقد است پس از فتح سوپرجام اسپانیا، دوره ای جدید در این باشگاه شروع شده است.
مدافع اهل اروگوئه بارسلونا در واپسین دقایق بازی با اتلتیکو مادرید یک گل مسلم را خرید تا تیمش پیروز میدان شود.
رونالد آرائوخو بازیکن اروگوئه‌ای دیدار مقابل غنا را نیز از دست خواهد داد.
بارسلونا به شدت نگران وضعیت مصدومیت رونالد آرائوخو در تیم ملی اروگوئه است و روز گذشته خوان لاپورتا علنا گفت که این بازیکن نباید در جام جهانی بازی کند.
رونالد آرائوخو معتقد است بارسلونا باید لیونل مسی را برگرداند. او کریم بنزما را بهترین مهاجمی می داند که برابرش قرار گرفته است.
ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا، اعلام کرد رونالد آرائوخو به دیدار برابر رئال مادرید نخواهد رسید.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسا، که در بازی دوستانه با ایران مصدوم شده بود بعد از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی امروز به بارسلون بازگشت.
رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا، با ستایش از درخشش هم‌وطنش در منچستریونایتد، فکوندو پلیستری، می‌گوید او در جام جهانی پدیده اروگوئه خواهد بود.
ستاره‌های بایرن مونیخ و بارسلونا به زودی مقابل تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت.
رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسلونا، مدعی شد این تیم نتیجه تلاش خود را در زمین با این نتایج می بیند.
آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسا، بار دیگر از روی آرم باشگاه در کناره زمین چمن نوکمپ پرید تا آن را لگد نکند. او به خاطر این حرکت با تشویق هواداران بلوگرانا مواجه شد.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.
مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ