وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از جدایی سعید سحرخیزان از هوادار، این تیم جای او را با یک بازیکن جوان دیگر پر می‌کند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای دلخوش اباتری اظهار کرد: روز جمعه با احمد وحیدی وزیر کشور صحبت کردم اینکه این بخشنامه و ابلاغیه خلاف قانون بود را پذیرفتیم و لذا بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه حذف شد.
کرمان- رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان از ممنوعیت جابه جایی هرگونه پاجوش در راستای مهار و مقابله با آفت سرخرطومی حنایی خرما خبر داد.
به نظر می‌رسد میثم صالحی شانس زیادی برای حضور در هفته دوم لیگ ملت ها دارد.
گوران توفیق‌زیچ، سرمربی صربستانی فصل گذشته عجمان، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال النصر امارات انتخاب شد.
معاون حمل و نقل عمومی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه ایام ارتحال امام (ره)خبر داد.
لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در گرندپری موناکو تصادف کرد اما نحوه جابجایی ماشین او بیش از تصادفش باعث جلب توجه تماشاگران شد.
روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری ادعای برخی رسانه‌ها به نقل از سید محمد حسینی معاون رئیس‌جمهور درباره تغییر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را کاملا کذب و بی‌اساس دانست.
موضوع جابجایی وزیر ورزش به نقل از معاون پارلمانی رئیس جمهور تکذیب شد.
موضوع جابجایی وزیر ورزش به نقل از معاون پارلمانی رییس جمهور تکذیب شد.
اپل سال میلادی گذشته، آیفون به ارزش بیش از هفت میلیارد دلار در هند تولید کرده و تولید در این کشور را پس از سرعت بخشیدن جابجایی از چین، سه برابر کرده است.
خرم‌آباد- با توجه به هشدارهای قبلی به عشایر و روستائیان در جریان ورود سامانه بارشی اخیر به استان لرستان تاکنون با جابجایی خانوارهای در معرض خطر، مشکلی برای عشایر رخ نداده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی میزان و نوع تردد مسافران نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳ فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۱ با برگزاری ۲۰۸۵ مسابقه داخلی با حضور ۶۰۲ تیم تمامی رکوردها قبلی را جابجا کرد.
در تصاویر ماهواره‌ای گرفته شده از شهر غازی‌آنتپ واقع در جنوب‌شرقی ترکیه مشاهده شد که زمین بر اثر زلزله مهیب در این شهر، ۴ متر جابه‌جا شده است.
مشهد ـ شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: براساس اظهارات مهندس کارگاه، بیل مکانیکی حین کار موجب جابه‌جایی لوله گاز شده که در لحظه جابه‌جایی لوله دچار حادثه و ترکیدگی می‌شود.
شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مینی بوس و ۳۴ هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.
شاخص کل امروز با رشد ۲۵۳۳ واحدی به جایگاه یک میلیون و۴۱۰ هزار واحد رسید.
وزارت ورزش برای دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی سرپرست جدید انتخاب کرد.
اتفاقات پیرامون مسائل مالی در باشگاه استقلال احتمالا به ایجاد تغییرات در مدیریت این باشگاه منجر خواهد شد و مصطفی آجورلو جای خود را به یک مدیر قدیمی این باشگاه خواهد داد.
ماسک عنوان کرد که پپسی اولین کامیون‌های برقی(Semi) تسلا را در ماه دسامبر دریافت خواهد کرد.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مشارکت بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در جابجایی زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ