روزنامه العربی الجدید امروز به نقل از برخی منابع دیپلماتیک از آماده شدن ایران و مصر برای گفتگو در بغداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عمر السوما، ستاره سوری، پس از هفت سال حضور در عربستان، چمدان‌های خود را بست و برای همیشه عربستان را ترک کرد تا به العربی قطر بپیوندد.
عمر السوما با عقد قراردادی دو ساله رسما به العربی قطر پیوست.
یک رسانه عربی اعلام کرد که وزیر خارجه ایران در سفری منطقه‌ای راهی عمان و قطر می‌شود.
باسم العوادی، سخنگوی رسمی دولت عراق در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید تاکید کرد که بهبود روابط میان کشور‌های منطقه منجر به ایجاد ثبات در این منطقه می‌شود و کشور عراق بیشترین بهره را از بازگشت روابط تهران و ریاض می‌برد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربی الجدید، یک رسانه رژیم صهیونیستی از تحرکات جدیدی خبر داد که در زمینه عادی سازی این رژیم با عربستان صورت گرفته است.
الاهلی در حضور یکی از دو ملی‌پوش ایرانی خود نتیجه را مقابل العربی واگذار کرد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
العربی الجدید مدعی شده است که امیرعبداللهیان در سفر به ژنو «با طرف‌های اروپایی در مورد مذاکرات هسته‌ای رایزنی خواهد کرد.» ادعای این رسانه عرب‌زبان درحالی مطرح می‌شود که مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام یک سال است که متوقف شده و از پاییز سال جاری، طرف‌های غربی به ویژه آلمان و ایالات متحده امریکا بار‌ها اعلام کرده‌اند گفتگو برای احیای برجام در اولویت آن‌ها قرار ندارد. برنامه دیگر امیرعبداللهیان در سفر به ژنو، شرکت در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل متحد خواهد بود.
العربی الجدید اعلام کرد که یک هیات ایرانی به ریاست حسین امیرعبداللهیان به ژنو می رود.
هواداران العربی علیه مهاجم ایرانی خود موضع گیری کردند.
ستاره بارسلونا جایگزین محمدی در العربی قطر
مهاجم ایرانی العربی در شب برتری تیمش مقابل الشمال حضور نداشت.
«رافائل آلکانترا» هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با باشگاه العربی قطر به توافقاتی دست یافته است و احتمالا جانشین مهرداد محمدی در این تیم می‌شود.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر درخواست جدایی از این تیم را داده و مدیران باشگاه به فکر فروش او هستند.
مهرداد محمدی خواهان جدایی از العربی شد
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر درخواست جدایی از این تیم را داده و مدیران باشگاه به فکر فروش او هستند.
یونس علی رحمتی ۳۸ سال سن دارد و در دوران فوتبال خود برای تیم های مثل الریان و ام صلال بازی کرده است. او که به زبانهای انگلیسی، عربی و فارسی تسلط دارد، فصل قبل جایگزین موقت هالگریمسون ایسلندی شد
العربی قطر در حضور مهاجم ایرانی خود مقابل قطر اس. سی به برتری رسید.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از قانون بودجه سال 1401 ،هیچ سهمی از محل تهاتر نفت برای ساخت مسکن در نظر گرفته نشده و پرونده این شیوه تامین مالی پرحاشیه بسته شد.
شیوع اسهال ویروسی در کشور
جنایت مسلحانه در بنگاه املاک
کارشناسان توضیح می‌دهند که احتمال اینکه فرد در معرض شوک الکتریکی از شارژر تلفن قرار بگیرد، کم است، اما در صورت استفاده از شارژر ناسازگار یا نامرغوب، خطرات آن افزایش می‌یابد، زیرا به درستی عایق بندی نشده و این امر منجر به آتش‌سوزی، گرم شدن بیش از حد یا برق‌گرفتگی می‌شود.
حالا مشخص نیست آیا اسماعیلی مشتری دیگری در لیگ ستارگان قطر دارد یا اینکه به استقلال برخواهد گشت.
العربی قطر مشتری بهترین بازیکن استقلال شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ