دو تیم همشهری میلان برای پایان دادن به سالها ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و حضور در فینال استانبول، به مصاف هم می روند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پروژه اینتری ها برای جذب جانلوکا اسکاماکا به بن بست خورد و آتالانتا این بازیکن را به خدمت گرفت.
آندره اونانا، دروازه‌بان فصل گذشته اینتر، بعد از نهایی شدن حضور در یونایتد با هم‌باشگاهی‌های سابقش خداحافظی کرد.
پیرو آئوسیلیو، مدیر اینترمیلان، با تایید تلاش برای جذب دائمی روملو لوکاکو، تاکید کرد که پیشنهاد یونایتد برای جذب آندره اونانا قابل قبول نیست.
سه ستاره باشگاه اینتر در حال مذاکره با باشگاههای دیگر هستند و احتمال دارد تابستان امسال پایتخت ایتالیا را ترک کنند.
در جلسه امروز سران باشگاه اینتر و سیمونه اینزاگی صحبتی در مورد تمدید قرارداد انجام نشد.
چلسی برای جذب اونانا، دروازه‌بان اینتر، حاضر است علاوه بر روملو لوکاکو، مدافع خود کالیدو کولیبالی را هم به نراتزوری پیشنهاد بدهد.
اینتر در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.
اینتر روی آندره اونانا 40 میلیون یورو قیمت گذاشته است. چلسی به دنبال دروازه‌بان نراتزوری است و به این ترتیب، سنگ بزرگی جلوی پایشان گذاشته شده.
نیکولو بارلا، هافبک اینتر اولین گل نراتزوری در مصاف با بنفیکا را به ثمر رساند.
تیم فوتبال اینترمیلان در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، که بنفکیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.
اینتر در دیداری حساس در زمین بولونیا با ارائه نمایشی دور از انتظار 1-0 شکست خورد و فاصله اش با ناپولی به 18 امتیاز افزایش یافت.
خاویر زانتی، نایب‌رئیس اینتر و کاپیتان سابق نراتزوری، می‌گوید پیشنهادهایی از رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده است و همیشه اینتر را به هر باشگاه دیگری ترجیح داده است.
اینتر با دریافت گل در دقیقه 3+90 به تساوی دو بر دو مقابل مونزا بسنده کرد.
سیمونه اینزاگی که بیست و شش روز پیش با انتقادهای بسیار شدید روبرو بود و بسیاری از هواداران اینتر خواهان اخراجش بودند حالا با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به یک قهرمان تبدیل شده است.
اینترمیلان امشب در خانه خود میزبان ویکتوریا پلژن بود و موفق شد در پنجمین بازی‌اش در لیگ قهرمانان این تیم را 4-0 شکست دهد.
اینتر در یک بازی برتر و در خانه موفق شد با دو گل لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا از سد سالرنیتانا بگذرد و به روند رو به رشد خود ادامه دهد.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
مهاجم کهنه‌کار نراتزوری ۲ بار در دقایق ۴۴ و ۷۵ روی پاس‌های دنزل دومفریز و هنریک میخیتاریان موفق شد دروازه کونسیلی را باز کند.
اینتر در دیداری که ادین ژکو موفق به زدن دو گل شد، توانست در زمین ساسولو 1-2 پیروز شده و به دومین برد متوالی خود دست یابد.
شرایط اینتر در بدترین زمان ممکن بحرانی شده و در چنین وضعیتی این تیم دو بازی حساس، به فاصله یک هفته برابر بارسا پیش رو دارد.
ماسیمو موراتی، مالک و رئیس سابق اینتر، می‌گوید از اخبار درباره درگیری بین اینزاگی، سرمربی نراتزوری، و بازیکنان این تیم نگران است و این را برای اینتر بسیار خطرناک می‌داند.
اودینزه که دو هفته پیش توانسته بود آاس رم را 4-1 شکست بدهد، امروز در زمین خود 3-1 اینتر را شکست داد و موقتا به صدر جدول سری آ رفت.
اینتر در هفته ششم سری آ در خانه به مصاف تورینو رفت و موفق شد با گلی در دقایق پایانی حریف را 1-0 شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ