الکس گریمالدو، هافبک اسپانیایی، رسماً به بایرلورکوزن پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا سازمان شیلات ایران درخواست‌هایی را برای صدور مجوز ازسرگیری صید ترال به سازمان محیط‌زیست ارائه داده است و به نظر می رسد پس از دو سال وقفه صید ترال به صورت چراغ خاموش آغاز شده است.
اهواز- سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان از روز جاری (۱۹ مردادماه ۱۴۰۲) آزاد و صید ماهی در این صیدگاه همچنان ممنوع است.
براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است.
در ادامه اقدامات ویژه نقل و انتقالاتی فولاد سیرجان، مجتبی میرزاجانپور نیز به این تیم پیوست.
اهواز- سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان از صدور مجوز صید ماهی حلوا سفید در صیدگاه‌های استان‌های خوزستان و بوشهر خبر داد.
باشگاه الهلال با الکساندر میتروویچ به توافق رسیده و اکنون تنها پاسخ مثبت فولام باقی مانده است.
رودخانه مکونگ محل زندگی چندین گونه ماهی غول پیکر آب شیرین است. اما فشار‌های محیطی در حال افزایش است. به ویژه، دانشمندان نگرانند که برنامه بزرگ سدسازی در سال‌های اخیر به راه افتاده است، به طور جدی زمینه‌های تخم‌ریزی را مختل کند.
در این ویدئوی حیرت انگیز و تماشایی می توانید لحظه صید بزرگترین ماهی های تاریخ ماهیگیری را مشاهده کنید.
رسانه معروف ایتالیایی سوژه جذاب طارمی و میلان را در حساب کاربری خود در اینستاگرام نیز پوشش داد.
باشگاه های عربستانی می‌خواهند به جای جذب بازیکنان نزدیک به بازنشستگی، در انتقال بازیکنان بزرگ با باشگاه‌های مطرح اروپا رقابت کنند.
دومینوی گسترش روابط و دیپلماسی فعال دولت سیزدهم به آمریکای لاتین رسیده؛ منطقه‌ای پر از فرصت‌های سیاسی و اقتصادی که دیگر حیاط خلوت آمریکا نیست و البته تعامل با کشورهای آن برنامه خاصی می‌طلبد.
بندرعباس - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انجام صید ترال در گذشته گفت: اولویت نخست این سازمان حمایت از صید سنتی بود و اکنون جلوی صید ترال به روش جارو کردن منابع گرفته شده است.
مهدی بالی در فینال وزن 97 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به سختی و با مصدومیت های فراوان مقابل حریف قرقیزستانی به برتری دست یافت.
صید ماهیان استخوانی دریای خزر با دو روز تمدید به پایان رسید و صید هر نوع ماهی استخوانی ممنوع و به ۶ ماه بعد موکول شد.
مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها و سواحل دریایی توضیحاتی درباره وضعیت ماهی‌های خاویاری ارائه داد و گفت: صید ماهی‌های خاویاری دریای خزر و فروش خاویار آنها ممنوع است.
صدام حسین، عاشق تفنگ و عاشق شکار بود؛ شکار غزال! در نهایت هم نه مانند یک غزال، بلکه با فضاحت به صید آمریکایی‌ها افتاد و اعدام شد. برخی می‌گویند مردمی که به اقامتگاه او شوریده بودند تفنگ برنوی معروفش را به غارت بردند. این تفنگ به دست یکی از روسای قبایل بزرگ رسید و بعد از آن هم به گفته آقای عسگری، مدیر روابط عمومی موزه انقلاب و دفاع مقدس، سر از موزه مقاومت درآورد.
اهواز - مدیرکل شیلات خوزستان از ممنوعیت صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان همزمان با استان بوشهر از فردا سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی خبر داد.
این کوسه دهان سفید عجیب و بیرون زده، دندان‌های تیز، بینی نوک تیز و چشم‌های برآمده با مردمک‌های بزرگ دارد که آن را ترسناک‌تر می‌کند.
بعد از عقد قرارداد با مریم ایراندوست، سرمربی سابق تیم ملی، حالا سپاهان از صید جدید خود در نقل و انتقالات تابستانی رونمایی کرد.
به نظر می رسد ستاره تیم ملی والیبال اسلوونی در آستانه انتقال به فولاد سیرجان قرار گرفته است.
اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان هندیجان برای شناورهای این استان از امروز (۲۰ مرداد ۱۴۰۱) تا اطلاع ثانوی آزاد شد.
تصاویری عجیب از به دام افتادن عقاب ماهیگیر و درگیری با اختاپوس را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ