پخش تصاویری از دوربین مخفی صداوسیما در مترو‌های تهران برای شناسایی بی‌حجاب‌ها، واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ویدئو زیر، بلعیدن دوربین غواص توسط کوسه دوربین از داخل دهان کوسه فیلمبرداری می‌کند، را مشاهده می‌نمایید.
در ژانویه 2023، سونو جیسوال، یکی از مسافران پرواز شماره 691 خطوط هوایی یتی، همزمان با سقوط هواپیما در نپال، به صورت زنده در فیس بوک پخش شد. همه 72 سرنشین هواپیما به طرز غم انگیزی جان باختند.
سارق به سیم آخر زد؛ لحظه سرقت آیفون ۱۳ در خیابان تهران در روز روشن مقابل دوربین را مشاهده می کنید .
یکی از کاربران توئیتر ویدئویی از خدمت رسانی علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت به حجاج منتشر کرد که اقدام به پذیرایی از حجاج بیت الله الحرام در ایام حج کرده است.
کله پاچه خوردن یک زن خارجی جلو دوربین در تیک تاک را ببینید. این ویدئو در بکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
تصاویری باورنکردنی از ساقط شدن هواپیمای سوخو-25 روسی از کابین خلبانان را ببینید. منبع: آخرین خبر
اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در خصوص نصب دوربین‌های جدید در تاسیسات هسته‌ای گفت: نصب ۱۰۰ دوربین جدید را تکذیب می‌کنم. ما هیچ تعهد جدیدی خارج از پادمان با آژانس نداشتیم و تمام اقدامات ما در چارچوب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها انجام شده است.
یک دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر لحظه عبور یک خرس قهوه‌ای را ضبط کرد.
سیاستمدار معروف هندی که به همراه برادرش دوران محکومیت را سپری می‌کند، هنگامی که برای معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شدند درحال گفتگو با رسانه‌ها بودند که ناگهان یک مهاجم مسلح به آن‌ها نزدیک شده و با شلیک گلوله دو برادر را به قتل رساند.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
پروفسور «الن جیمیسون» از دانشگاه وسترن استرالیا می‌گوید: «اگر این رکورد شکسته شود، تفاوت آن احتمالاً افزایش اندکی در حد چند متر خواهد بود.» البته او مدعی است که ماهی حاضر احتمالاً می‌تواند در عمق‌های بیشتر هم دوام بیاورد، چون آب‌های گودال ایزو-اوگاساوارا اندکی گرم‌تر از آب‌های گودال ماریانا است.
‌فردی، تصاویر زیبایی را با استفاده از دوربین آیفون از تالاب انزلی ثبت کرد.
در حال حاضر ۲۶ کشته و ده‌ها زخمی گزارش شده است. بیش از ۱۰ گردباد از مرز لوئیزیانا-می سی سی پی به آلاباما حرکت کردند و بیش از ۱۰۰ مایل تخریب را در مسیر خود بر جای گذاشتند.
تصادف واقعی به سبک فیلم‌های سینمایی توسط دوربین یکی از خودرو‌های تسلا ثبت شده است.
یک هواپیمای مسافربری روسی چند ثانیه بعد از بلند شدن از روی زمین با جدا شدن یکی از چرخ‌ها باعث ترس مسافرین شد.
امدادگران ژاندارمری ترکیه با استفاده از دوربین تصویربرداری حرارتی شهروندان زنده زیر آوار را می‌توانند شناسایی کنند.
ادعای زوم خیره‌کننده دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا به تازگی جنجال ساز شده است.
در مقایسه‌ای جالب دوربین سامسونگ قدرت زوم آیفون را مورد تمسخر قرار داد.
مخبر معاون اول ابراهیم رئیسی، در مصاحبه خود با صداوسیما گفت: مسکن را باید مردم بسازند نه دولت.
AFC: ژاپن بار دیگر شانس صعود به قله فوتسال آسیا را به چالش کشید!
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این فرد می‌رسانند و او با خوانش غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. آن‌ها سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.
تصاویر دوربین‌های مداربسته از لحظه سرقت یک دستگاه پراید توسط یک پسر نوجوان در اهواز را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ