رسانه‌های کاتالونیا می‌گویند بارسلونا جانشین مد نظرش برای سرخیو بوسکتس را انتخاب کرده و روبن نوس به این منظور امسال تابستان راهی نوکمپ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای فوت‌مرکاتو، پی اس جی با رندال کولو موآنی بر سر قراردادی پنج ساله به توافق قطعی رسید.
سایت گل خبر داد توافق فدراسیون فوتبال ایتالیا با لوچانو اسپالتی قطعی شده و او به زودی به عنوان جانشین روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی این کشور را به عهده می‌گیرد.
با قطعی شدن انتقال کپا به رئال، چلسی قصد دارد کسپر اشمایکل را جانشین او کند.
مهدی طارمی در لیست مهاجمینی قرار گرفته است که مدیران اینتر درنظر دارند تا درصورت انتقال لوکاکو به عنوان جانشین او خریداری نمایند.
بارسلونا که انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی را قطعی می‌داند الکسیس سانچز را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.
بعد از قطعی شدن جدایی سیدحمید سجادی، حالا نام های زیادی برای جانشینی وزیر ورزش مطرح شده اند.
با تایید منابع اسپانیایی و فابریتزیو رومانو، انتقال اوریول رومئو به بارسا قطعی شد و فقط اعلام رسمی آن باقیمانده است.
اینترمیلان قصد دارد در صورت قطعی شدن انتقال آندره اونانا به منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن یان زومر اقدام کند.
رسانه مشهور اسپانیایی در گزارشی از تصمیم قطعی پرز برای جانشین آنچلوتی روی نیمکت رئال خبر داد.
روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان نوشت پیوستن کیم مین جائه به منچستریونایتد در ماه جولای قطعی است و ناپولی از همین حالا جانشین این مدافع را شناسایی کرده است.
در صورت جدایی قطعی ساپینتو، مدیران استقلال چند گزینه داخلی و البته گزینه های نامحدود خارجی را روی میز دارند.
استقلال در صورت قطع همکاری با ریکاردو ساپینتو، سراغ کدام مربی خواهد رفت؟
مدیران باشگاه اشتوتگارت سباستین هونس را به عنوان جانشین برونو لابادیا برگزیدند.
عزل رئیس متخلف فوتبال تهران قطعی شد؛ قانون برای جانشین چه می‌گوید؟
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما نه تنها به انجام تکالیف الهی در خانه خود اصرار داریم بلکه در خارج از خانه خود نیز خدمت به مسلمانان و مستضعفان غیرمسلمان را هم چون دستور دین است در برنامه رسمی و عملی نظام قرار دادیم و دفاع از مظلوم جزو برنامه های قطعی نظام است.
استون ویلا دیبو مارتینز را در فهرست فروش گذاشته و در صورت قطعی شدن جدایی او، برای خرید جوردن پیکفورد، گلر اول تیم ملی انگلیس، اقدام خواهد کرد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می‌شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید جدا شدن رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه تقریبا قطعی شده و اریک تن‌هاخ حالا به دنبال پیدا کردن جایگزین او می‌گردد.
اگر بخواهیم حضور یک هافبک بارسا در بازی امشب مقابل اینتر را قطعی بدانیم، او پدری است. ژاوی حساب ویژه‌ای روی این ستاره جوان باز کرده است.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کفت: پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان مبتنی بر دو اصل «حق مشروع» و «اصل بازدارندگی» بطور قطعی، سریع و کوبنده خواهد بود.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کفت: پاسخ ایران به تهدیدات دشمنان مبتنی بر دو اصل «حق مشروع» و «اصل بازدارندگی» بطور قطعی، سریع و کوبنده خواهد بود.
در صورتی که غیبت حردانی مقابل سپاهان قطعی شود، ساپینتو گزینه مورد نظر خود را برای جانشینی وی مشخص کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ