روزنامه جوان نوشت: امیرهوشنگ ابتهاج در ۶ اسفند ۱۳۰۶ ش، در رشت به دنیا آمد. پدرش آقاخان پسر ارشد ابراهیم ابتهاج‌الملک تفرشی بود. خاندان پدری ابتهاج با تشکیلات بهائیت در رشت بی‌ارتباط نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهیختگان نوشت: تاکید بر بازدارندگی با ترساندن از ارقام سنگین به‌عنوان دال مرکزی لایحه می‌تواند منجر به سیاسی‌تر شدن بد‌پوشش‌ها شود. فردی که حاضر باشد برای بدپوششی هزینه اقتصادی و غیراقتصادی بدهد به‌سرعت رادیکال می‌شود و بعد از مدتی شما شاهد یک جمع کم‌تعداد، اما هزینه‌داده و تندرو خواهید بود که چیزی برای از دست دادن ندارند و تا ته خط رفته‌اند.
یعنی روس‌ها به‌خاطر رابطه با ایران به‌هیچ‌وجه روابط با رقبا و حتی دشمنان منطقه‌ای ایران را تعطیل نخواهند کرد کما اینکه به‌خاطر رابطه با اسرائیل و عربستان رابطه با ایران را تعطیل نکردند. بنابراین، این یک اصل است که خودشان را درگیر تعارضات موجود بین کشور‌های دیگر نکنند و سعی کنند با همه طرف‌ها روابط نزدیکی برقرار کنند.
انفعال آن است که از ترس بی‌ایده بودن و نداشتن ابتکار یک روش منسوخ و قدیمی را که هیچ مطالعه‌ای اثرگذاری آن را تایید نمی‌کند تکرار کنیم، انفعال آن است که مرغ یک پا داشته باشد، انفعال آن است که نخواهیم نتایج اقدامات‌مان مورد مطالعه قرار گیرد و بدون شواهد متقن سیاستگذاری کنیم، انفعال آن است که حتی به دلسوزان انقلاب و کسانی که موافق حجاب هستند هم پاسخ ندهیم که این مسیر تاکنون چه ثمراتی برای ما داشته است؟
روزنامه جوان نوشت: روحانی در سفر سال ۹۴ به اندونزی به جای هواپیمای ریاست جمهوری، با یک ایرباس برجامی به اندونزی رفت که فخر برجام را بفروشد، اما عملاً آن سفر آورده‌ای برای ایران نداشت.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
یک روزنامه اصولگرا با انتقاد از رئیسی نوشت: صدای «مردم معترض» را خاموش نکنید / با شرمساری، از آنان «عذرخواهی» کنید
سخنان رهبری در مورد حجاب در یک چارچوب مشخص بود. چارچوبی که یک ضلع آن اولویت اقتصاد و تحت تأثیر بودن فرهنگ است. ضلع مهم دیگر آن، نیاز به برنامه‌ریزی و سیاست و تفکر و درنگ برای مدیریت فرهنگ و امر شرعی و قانونی حجاب است. رفتار‌های ضربتی، ساده‌انگارانه، دفعی و شدید، نسبتی با امر رهبری به برنامه‌ریزی در این مورد ندارد
یک روزنامه نگار اصولگرا مدعی شد که یکی از مقامات سابق کشور به اتهام جاسوسی بازداشت شده است.
این روزنامه آمریکایی نوشت، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کنگره که در دست دموکرات‌ها است، فرصت‌های متعددی برای محاکمه عربستان بابت این جنایات داشتند اما تنها وقت را تلف کردند.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
روزنامه ایران نوشت: بر اساس خبر منتشر شده در رسانه‌ها محمد مرادی پیش از خودکشی اعلام کرده است که می‌خواهد خود را در رود لیون فرانسه غرق کند تا توجه کشور‌های دنیا را به خود و ایران جلب کند.
در مواجهه با نمونه‌های متنوع از سخنان عجیب و پرحاشیه میرسلیم نگاه ساده‌انگارانه آن است که تصور شود با تذکر و توجیه یک شخص مثل جناب میرسلیم، روند دامنه‌دار وایرال‌شدن اظهارنظر‌های این‌چنینی برخی مسئولان دیگر هم در بین افکار عمومی قطع خواهد شد. این‌درحالی است که به‌نظر می‌رسد ما در بررسی این جنس اظهارات عجیب، با یک طرز فکر مواجه هستیم نه اظهارنظر شخصی چند مسئول خاص دولتی یا حاکمیتی.
روزنامه اصولگرای جوان نوشت: جرم برخی از تروریست‌های رسانه‌ای و مجازی، اگر سنگین‌تر از قمه‌کش‌های کف خیابان نباشد، سبک‌تر از آن‌ها نیست.
یک گروه در داخل فکر کردند می‌توانند بار وزارت مسکن و رفاه و بانک مرکزی و مجلس صیانت محور و... را هم بیندازند گردن طارمی و آزمون و بیرانوند و... و از آن‌ها انتظار داشتند در رقابت با هری کین و گرت بیل و پولیشیچ انتظارات جامعه درخصوص شعار‌های محقق‌نشده نجومی دولت و مجلس و... را تعدیل کنند.
روزنامه اصولگرای سراج برای گزارش یک و عکس یک خود حضور سیدابراهیم رئیسی در دانشگاه الزهرا را انتخاب کرده و با انتشار عکس تمام صفحه از رئیسی در جمع دختران دانشگاه الزهرا تیتر زده: زن، دانشگاه، رئیسی!
روزنامه خراسان نوشت: اگر این محدودیت‌ها طولانی مدت اعمال شوند و دسترسی به پهنای باند بین الملل به صورت طولانی مدت از دسترس عموم مردم خارج شود، جمع زیادی از مردم و فعالان فضای مجازی با زیان اقتصادی مواجه می‌شوند و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این مسئله به یک باره برای این محدودیت تصمیم گیری کرد.
بر اساس این گزارش، یعقوبیان یک یهودی ایرانی با تابعیت آمریکایی است که سال ها با سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) همکاری دارد.
آنچه فیلسوفان سیاسی غرب تحت عنوان دموکراسی معنی کردند، تولید یک «ما» است که تمدن خود را بر آن بنا نهند. اکنون یک «ما»‌در غرب حاکم است که پیچ و مهره‌های آن را سیاستمداران در میدان رقابت شُل کرده‌اند. این «ما» در حال ضعف، پیری و فرتوتی است.
به نظر می‌رسد، پیشنهاد (روزنامه) شرق بیش از آنکه یک توصیه یا پیشنهاد باشد، نوعی تجاهل و تمسخر سیاست همسایگی و نگاه به شرق دولت سیزدهم است که اگر غیر از این بود طعنه نمی‌زد که دولت رئیسی دنبال اختراع چرخ از نو است؟!
شاخص کل در غیاب نماد‌های بزرگ بازار امروز منفی کمی را به نسبت روز‌های گذشته خورد و با اُفت ۰.۰۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۴۰ واحدی رسید و شاخص کل هموزن نیز با اُفت ۰.۱۹ درصدی تا ارتفاع ۴۰۱ هزار و ۶۸۳ واحد پایین آمد. شاخص کل و شاخص کل هموزن چه روندی را طی خواهند کرد؟
صالح‌آبادی با اشاره به جلسه امروز با صرافان بیان داشت: امروز با صرافی‌ها توافق کردیم که در زمینه اسکناس هم میزان عرضه را بیشتر کنیم و مقررات مربوط به تقاضای بازار در حوزه اسکناس را تسهیل کنیم؛ در روزهای آینده اتفاق مثبتی رخ می‌دهد.
واکنش یک نماینده مجلس و یک فعال رسانه ای اصولگرا به حکم رهبر انقلاب برای انتصاب مدیر مسئوول جدید روزنامه اطلاعات
روز گذشته در حالی مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن برگزار شد که موضوع تفکیک دو وزارتخانه صنعت و بازرگانی به موضوع روز محافل خبری و فعالان صنعتی و معدنی تبدیل شده است.
روزنامه اصولگرا خطاب به نمایندگان مجلس نوشت: آستین بالا زدن مسئولان قبل از سیل بیشتر اثر داره یا پاچه بالا دادن بعد سیل؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ