یاگوبا آراساته، سرمربی اوساسونا، در کنفرانس مطبوعاتی بعد از فینال جام حذفی دلیل اشک های خود را افشا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
چرا برخی افراد حتی در جوانی و میانسالی چند داغ مهر در پیشانی دارند، درحالی که بیشتر مراجع با ۸۰ سال عبادت از داشتن چنین نشانی محروم هستند؟ چرا ظاهر بسیار مذهبی با ریش‌های آراسته و انگشتر عقیق و تسبیح شاه‌مقصود و ذکر همیشگی و دایم‌الوضو دارند ولی بعدا اخباری از آنان شنیده می‌شود که دود از کله همه بلند می‌شود؟
«سیدمحمدتقی حسینی» هنرمند مهاجر افغانستانی به چندین هنر آراسته است، اما بدون مدرک اقامتی، فرصت استفاده از هیچکدام‌شان را ندارد؛ گویی دست‌هایش را بسته باشند...
از علائم منتظران و محبان امام این است که علاوه بر قلب پاک و عشق به امام زمان (عج) باید ظاهر آنان نیز آراسته به پوشش اسلامی باشد و چطور می‌شود که کسی پوشش اسلامی نداشته باشد و انتظار داشته باشد که امام به ایشان نگاه کند، حجاب یک الزام قانونی و مورد اتفاق آحاد جامعه است.
با استفاده از سشوار شما می‌توانید به سادگی و در زمانی کوتاه مو‌ها را آراسته و مرتب کنید، اما اگر با اصول کشیدن سشوار آشنا نباشید، به موهایتان آسیب می‌زنید.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دفع پسماند در استان اردبیل با یک مدیریت درست و صحیح شایسته است شکل آراسته و مناسب به خود بگیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: در گذشته محیط ورزشی ما همیشه به نام خدا و ائمه معصومین و جنبه‌های دینی و اخلاقی آراسته بود، اما غربی‌ها سعی کردند همراه با ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را نیز وارد کنند که باید ضمن فراگیری و پیشرفت در ورزش‌های جدید، فرهنگ خود را غالب کنیم و نگذاریم ورزش به پلی برای ورود فرهنگ غربی تبدیل شود.
شاید افکار ما این‌طور شکل گرفته که فقط خانم‌ها باید به خودشان رسیدگی کنند و همیشه آراسته باشند، اما آقایان هم از این قاعده مستثنا نیستند. آقایان هم مثل خانم‌ها باید به ظاهر خود رسیدگی کنند و آراسته باشند.
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى كه هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد».
حضرت محمد (ص) فرمود: «همانا بهشت تزیین و آراسته مى‌‏شود از سالى به سال دیگر به خاطر ورود به ماه رمضان.» و امام حسین فرمود: «درود بر تو اى ماهى که هیچ ماهى با تو مسابقه و رقابت ندارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ